Gifts

0 gifts received

Store

Why... mister who every been buying my stuff you can see im a ver-ver-very poor poor mans. So can you please donate to me.. im a poor lil orfgn i mean orhan i thnk... im se bad speller so can you plz donate. PLZ!!

 

View Store

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

Your Felling..LOL Comments

View All Comments

Silver Luso Report | 06/04/2008 6:20 am
Silver Luso
I love that's 70 show too bad it's over ....
Rasco154 Report | 05/02/2008 2:53 pm
Rasco154
hey wuz up u sob send me a message wen u get a chance
xXxRandomLozeRxXx Report | 02/05/2008 3:25 pm
xXxRandomLozeRxXx
hi
TheSelenaGomez1 Report | 02/02/2008 7:58 am
TheSelenaGomez1
hey im selena gome.Pls belive me that im selena pls pls ppls belive
xXxRandomLozeRxXx Report | 01/23/2008 6:05 pm
xXxRandomLozeRxXx
did u dump best_babe_911
xXxRandomLozeRxXx Report | 01/23/2008 2:48 pm
xXxRandomLozeRxXx
ur an idot
mondamon_1 Report | 01/22/2008 1:04 pm
mondamon_1
try this out send this to 10 people and then press f5 and youll get 10,000 gold
Rasco_123 Report | 01/20/2008 9:41 pm
Rasco_123
YES I DIDIT I FINALLY HCKED YOU!!!!!!!!!!!!! RULE!!!!!!! but i got hit by a truck so im dead.
Best_Babe_911 Report | 01/16/2008 5:27 pm
Best_Babe_911
Yes he will!!! hahaha its damian here
xXxRandomLozeRxXx Report | 01/13/2008 11:32 am
xXxRandomLozeRxXx
ull never figure out my password
 

About

Sup!!! Damian here and im just gonna tell you about me. I can be nice but if you piss me off youll pay... but im pretty nice. I like rock rap R&B. My favorite Song is by ROB ZOMBiE- let the body hit the floor. Oh yeah and this is to the girl... add a comment if u think my name is hot.... idk some girls said it so i was jus askin.

Rasco_911

Rasco_911's avatar

 
 
picture
picture
picture
picture
Rasco154
emo_ino_sensei
i luv selly 98