About


Name: Confidential
Age: Unknown
Ethnicity: Alienate
Gender: N/A
Motto:Going for the bang
Status: Single/Looking
Occupation: College student
Message: Shout out to everyone!



Friends

Viewing 12 of 157 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Taeklatte

Report | 02/21/2016 9:49 pm

Taeklatte

talk2hand
kennymap

Report | 12/13/2015 8:11 pm

kennymap

Now seeing this. Hadn't logged in for a bit. lol.
Weirdo. talk2hand talk2hand
kennymap

Report | 11/07/2013 8:25 am

kennymap

I don't love you anymore either. talk2hand
Taeklatte

Report | 11/07/2013 8:19 am

Taeklatte

I aint your sister o:

you is my uncle.. so my mother is your sister talk2hand

rassy is not awesome talk2hand
Taeklatte

Report | 11/05/2013 6:31 pm

Taeklatte

pssh i dont wanna hear about your love sickness :/

don't pass it to me >o>

you have a cold? i have a cold D;
Taeklatte

Report | 11/05/2013 10:26 am

Taeklatte

of course you are, stranger

im sick stranger, what can you do for me?
kennymap

Report | 11/04/2013 11:37 am

kennymap

haha yea, that'll be cool.
And I have no story really. Still working two jobs - at the office and graphic design.
I wish I had something to tell you like I'm engaged and rich and having my first kid, crazy in love but nah.
Fingers crossed my friend will be visiting from Trini next year. I really hope he can.
kennymap

Report | 11/02/2013 8:30 pm

kennymap

Well it seems like you're happy from everything you just said. Can't believe you're working full-time and also in school full time though. And 5 years from now you'll be telling me that you're marrying your girl. c: Thanks for texting me today by the way.
kennymap

Report | 11/01/2013 7:18 pm

kennymap

Yeah, I felt like I lost my best friend. Well technically I kinda did.
If you really do want to catch up I will call you some day soon.
And I can't remember your password. I lost it. PM me.
Taeklatte

Report | 11/01/2013 12:18 pm

Taeklatte

if your dead why you talking to me?

Signature

If there's such thing as peace i will find it.[/size:4e498fe70d] [/align:4e498fe70d]