randomxx123

randomxx123's avatar

Birthday: 12/31

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

Comments

View All Comments

Saya_Ayame Report | 02/09/2009 5:39 pm
Saya_Ayame
Thanx for buying! The most awsome colors I have ever seen!!
White Dragon Of Legend Report | 02/09/2009 5:30 pm
White Dragon Of Legend
dude
so many colors
anyway, thank you for buying from my shoppe!
kathy298 Report | 01/26/2009 10:10 pm
kathy298
hi!!!
add me pls i like your avi.... and profile
II_ViViAn_LuVz_BrYaN_II Report | 01/26/2009 4:15 pm
II_ViViAn_LuVz_BrYaN_II
hey wats up??


and ur message is right: that goths down worship satan.....im goth lol
saikonu Report | 01/25/2009 5:47 am
saikonu
Yep I remember.Welcome back! =]
Hermes-Wings Report | 01/24/2009 6:17 pm
Hermes-Wings
Trade what?
new era 5 Report | 01/24/2009 6:14 pm
new era 5
THANKS HAHA
Hermes-Wings Report | 01/24/2009 5:58 pm
Hermes-Wings
Thanks for the purchase. Your profile almost gave me seizures. xD
Coquette-Marionette Report | 01/24/2009 4:28 pm
Coquette-Marionette
Thanks for the request,
I'm Ellie
Staricedust Report | 01/16/2009 6:00 pm
Staricedust
Thank you for buying and I see your wearing it now, you look FAB!
 

Recent Visitors

Equipped List

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

OMG ITZZ M33!!..

was sup ppl 4laugh