About

User Image

I'm a realy BIG fan of anime and I love everything about commedy. If u dont like commedians OR anime then doom on YOU!
User ImageUser Image
doom doom dooom dooooom dooooom dooom dooom doom

Friends

Viewing 12 of 35 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

rader87

Report | 07/18/2009 4:48 pm

rader87

Omg dudes i went to Japan for nine days and came back a changed person! It's amazing over there,extremly hot at times, and full of several anime things. Did i mention that they have books shops just with manga, AND THEY'RE CHEAP!!! Yeah thats it for my me i can't wait to move over there when i get older... if i get the money.,...

AccountKiller354665

Report | 01/14/2009 3:44 pm

AccountKiller354665

I stopped getting on for awhile lol. I get on for like a month then back off. Same with my myspace XD
mikeb303

Report | 12/24/2008 11:48 pm

mikeb303

marry Xmast and happy holiday
rader87

Report | 12/23/2008 1:30 pm

rader87

CHRISTMAS IS ALMOST HERE!!! WOOT WOOT!
yuki tamashuki

Report | 07/19/2008 1:44 pm

yuki tamashuki

Well thanks! Hope you have fun!
yuki tamashuki

Report | 07/18/2008 8:56 pm

yuki tamashuki

New Orleans!? COOL!! Well I hope you have a wonderful time....along with your family reunion! As for me, nothing. We were supposed to go to Disneyland with my cousin but she cancelled..for no good reason!!
yuki tamashuki

Report | 07/17/2008 10:18 pm

yuki tamashuki

WONDERFUL JOB!! a B is still good! hmm, i got a B too...in health... but still good! so whats your plan for the rest of your summer?
yuki tamashuki

Report | 07/11/2008 1:26 pm

yuki tamashuki

yeah! i understand how you feel... well just one more week for ya, hang tough!! User Image
yuki tamashuki

Report | 07/10/2008 9:13 pm

yuki tamashuki

well summer is ok. i've been taking summer school(health) so i can get it over with it.... but im really tired of it. but the good thing is that my last day is tomorrow! yay! what about yours?? you're taking summer school right?? User Image
yuki tamashuki

Report | 06/11/2008 11:07 pm

yuki tamashuki

hey girl! i havent talked to you in quite a while! so what's up?