Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 312 comments

Riiya22's avatar

Report | 08/14/2011 6:52 pm

Riiya22

Aww I'll try and help out with your quests then! I have a lot that I'm questing but it's WAYYY out of my gold range so I'm not even trying LOL. I have a lot of dream avvies, but uh..yeah xD
Right now I'm just focusing on Lethal Yanderes and SOF Taigas as well as Pious Clerics. Those are the items I'm looking at right now haha. (all of which..are out of my price range OTL because I need multiples haha)
Riiya22's avatar

Report | 08/11/2011 7:24 pm

Riiya22

Alrighty, Raven! ^^
Hahaha I've been a member since 2007 but only about maybe a month ago did I get back into Gaia at all(hence the items I have on my avvie atm). Is there anything in particular you're questing?
LOL I figured that was the case xD but trust me you aren't a major derp haha <3
IgneousRocks's avatar

Report | 08/10/2011 6:51 pm

IgneousRocks

I am so lost here lol But thanks! Now we can play games. : )
Riiya22's avatar

Report | 08/10/2011 6:48 pm

Riiya22

Hahaha well I have a bear at home named Puff so I think I'll call you Raven if that's alright xD <3
Lol yeah I only got back into gaia recently as well!
LOL you are NOT acting like a major derp! and I don't even know what a derp is so hahaha don't worry about it!! xD You're super sweet!
Riiya22's avatar

Report | 08/10/2011 4:48 pm

Riiya22

xD Well I should be, if I'm introducing myself to someone! And just in general haha!
Aww I'm glad! >.< By the way, should I call you Puff like Igi-chan does or...?

And just so you know, I LOVE Alice in Wonderland!<3 haha
Riiya22's avatar

Report | 08/10/2011 4:28 pm

Riiya22

Hi there! ^^
Yeah Igi-chan talks about you a lot haha! I've heard nothing but great things about you so it's nice to meet you!(even though we kinda talked after you thanked me for SAI haha)
In any case, I'm Sayura! =) <3 I'm glad I can finally meet you formally haha! ^^
--- L 0 L L I 3 ---'s avatar

Report | 09/22/2009 10:56 pm

--- L 0 L L I 3 ---

will buy your let it snow for 120k...if yes send trade and reply back...thnx~
Shnekie's avatar

Report | 04/27/2009 12:33 pm

Shnekie

happeh almost bday n___n
An End's avatar

Report | 03/19/2009 9:05 pm

An End

Lol,sorry.
Pixie Nyxie's avatar

Report | 03/15/2009 6:59 pm

Pixie Nyxie

what!?!?!?! LMAO
Pixie Nyxie's avatar

Report | 03/12/2009 2:02 pm

Pixie Nyxie

dude you never get on gaia anymore?
Shnekie's avatar

Report | 01/28/2009 7:37 pm

Shnekie

*pokez w/ a stck*
Shnekie's avatar

Report | 01/27/2009 6:03 pm

Shnekie

DX *supermega poketh*
Shnekie's avatar

Report | 01/26/2009 7:31 pm

Shnekie

*poke* User Image
An End's avatar

Report | 01/17/2009 3:38 pm

An End

PASTA!

<3
Pixie Nyxie's avatar

Report | 12/26/2008 5:28 pm

Pixie Nyxie

teh awesome!! we got pretty awesome gifts lmao it awesome
Pixie Nyxie's avatar

Report | 12/25/2008 9:11 pm

Pixie Nyxie

nice i got a new laptop and printer for christmas! OH AND OMG a wii!! We havce a wii now!!
Pixie Nyxie's avatar

Report | 12/24/2008 1:21 pm

Pixie Nyxie

kk lmao i'll try but it probably wont be for awhile cause there hard to get together lmao they run around to much
Pixie Nyxie's avatar

Report | 12/24/2008 10:31 am

Pixie Nyxie

yeah i just took a pill lol and i feel dizzy and its cause i didnt eat and now i did and i feel so sick lmao i dont wanna get sick
Pixie Nyxie's avatar

Report | 12/24/2008 10:11 am

Pixie Nyxie

well he is doing so much better, his tummy is getting smaller, and he really knows to go to the bathroom in litterbox, he is eating a good amount of food now too lol. He loves to cuddle too! and he plays really well with furby lol like they love to play with each other.
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!