poInareff

poInareff's avatar

 

Comments

View All Comments

perfectly cromulent Report | 10/14/2019 7:18 pm
hi. You now have your first comment from 2019
Iquitleavemealone1993 Report | 05/25/2016 7:15 pm
Lmao, who are you?
What gutter full of degenerates did you spawn from?
Avaline Fitheach Report | 04/20/2013 9:14 am
It's doing alright.
Cliffto Report | 10/10/2012 7:28 am
ok, can i have my items back? i wanna use it again. U can borrow it again later.
Cliffto Report | 09/24/2012 3:56 am
everytime wrote a message and haven't finished you will already off D:<
its not my fault. You always fall asleep in middle of conversation.
And btw. Arjie is offended cause u just walk away on webcam.
He is so angry cause u did that. evil
Cliffto Report | 09/23/2012 9:03 pm
see omg, see this line:
"I do not, i talk to you when i want to talk to you okay."
you said it by urself D:<
you also keep logging out when i want to say something.
emotion_donotwant
Cliffto Report | 09/23/2012 1:38 am
liar, omg. I barely text you cause it cost a lot.
You only contact me when need something evil
im gonna ignore u from now.
bunnyfluffybun Report | 09/22/2012 5:08 pm
ur welcome smile
bunnyfluffybun Report | 09/22/2012 3:04 pm
cute avi heart
Cliffto Report | 09/22/2012 5:22 am
omg why dont u text to my cellphone.
I barely open gaia,
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

MEOW

a good boy ! uwu

hi i'm bri :3