Phrozen Pikachu

Phrozen Pikachu's avatar

Last Login: 06/13/2017 12:40 pm

Gender: Male

Birthday: 04/17/1992

Wish List

Them Haters can be found here..... Lies only awesome people come here =D

View All Comments

Ones Pink Report | 04/18/2018 2:28 pm
Ones Pink
Happy B-day
If gaia is right. LOL
angelic snow angel Report | 08/29/2016 3:16 am
angelic snow angel
Hello. How have you been?
mimi_rotuka Report | 03/03/2016 2:23 am
mimi_rotuka
dang xD thats easy earn
mimi_rotuka Report | 03/03/2016 12:03 am
mimi_rotuka
O.o how
mimi_rotuka Report | 03/02/2016 2:21 pm
mimi_rotuka
Imnot that well with saving up xD i either buy alot of crap or give it away xD. Maybe my mule is able to save up. What can i get with about 150b?
mimi_rotuka Report | 03/02/2016 2:12 pm
mimi_rotuka
Well aslong as im at 2b nope xD. I got new kins but not lvl yet not sure if they are any better xD : Willocroak - brilliant Tanuki - Kokeshi doll - luminouse Kitsune.
mimi_rotuka Report | 03/02/2016 1:23 pm
mimi_rotuka
Xp i wasnt all that talkactive in the group. Yup netflix all day whee
Imnow just grinding with vulcarus till i get a better kin xD
mimi_rotuka Report | 03/02/2016 4:40 am
mimi_rotuka
I didnt die :3 did I? -looks back- No see! i had last msg.. "ofcourse that isnt a reason i shoudnt talk " sweatdrop been sick since saturday xD.
Dont have alot to tell Ithink whee Kindred is going ok"? xDthats all maybe
mimi_rotuka Report | 03/02/2016 4:35 am
mimi_rotuka
dont know havent been at work this week, sick home. razz
last week they were fine heart
Danbo-nomii Report | 02/27/2016 1:00 pm
Danbo-nomii
thankies yum_puddi
 

Stuff About Me I suppose o.0

My face is below, thats probably what you came to see.

User Image

Oh and I like anime and stuff
If you wanna know more just ask sweatdrop



 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture