Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 541 through 560 of 583 comments

Artixano Arcana's avatar

Report | 03/26/2007 1:21 am

Artixano Arcana

Hola!
Just wanted to add a comment..
lol..
animegirl1992's avatar

Report | 03/25/2007 7:10 pm

animegirl1992

your siggy is adorable. ^^
Nakka-sama's avatar

Report | 03/25/2007 3:39 pm

Nakka-sama

Thank you for the gem, razor!!! *friendly hug*
Ichigo Nyanko's avatar

Report | 03/25/2007 1:20 pm

Ichigo Nyanko

Yeah, i'm workin' on getting the kitties ^_^ I'm questing them both, but patience pays off, ne? heart you're a sweet person
XxHidden Mist NinjaXx's avatar

Report | 03/24/2007 1:46 am

XxHidden Mist NinjaXx

lol ur signature^^is so kawaiiiii!
xo-Dominate-Female-ox's avatar

Report | 03/23/2007 6:55 pm

xo-Dominate-Female-ox

Hey whats up my homie!
Geisha_of_Dreams's avatar

Report | 03/23/2007 4:39 pm

Geisha_of_Dreams

mwhaha, i redid my profile and avi. ^^;
Geisha_of_Dreams's avatar

Report | 03/23/2007 1:20 pm

Geisha_of_Dreams

lol, I heart the kung fu bunny pic! ^^;
Ceres666's avatar

Report | 03/20/2007 2:38 pm

Ceres666

Send This To All Ur Friends,
And Me If I Am 1.
If U Get 7 Back U R Loved

1-3 u r a bad friend
4-6 u r a ok friend
7-9 u r a good friend
10-& ^ u r a great friend

____0000000000______0000000000_____
__000________000__000________000___
_000___________0000___________000__
000_____________00_____________000_
000____________________________000_
000___________THANKS__________000_
_000____________FOR___________000__
__000__________BEING_________000___
___000__________MY_________000____
_____000______FRIEND______000______
_______000______________000________
_________000__________000__________
____________000____000_____________
______________00__00_______________
________________00_________________
________________ 0
XxHidden Mist NinjaXx's avatar

Report | 03/20/2007 2:00 pm

XxHidden Mist NinjaXx

THANK U!!!!!!!!!!!!!!-hugs-
Nakka-sama's avatar

Report | 03/19/2007 3:13 pm

Nakka-sama

Yep! I'm back and I'm more evil than the last time!!! BWAHAHAHAHAHA!!! *vanishes in thin air*
S l O P A O's avatar

Report | 03/16/2007 10:52 pm

S l O P A O

post the poemm; ed! XD me can't wait.
Leerose's avatar

Report | 03/16/2007 4:41 am

Leerose

Oh, for a minute there, I thought that you were frightened or something.
Because you didn't reply on my PM, then I figured, you were offline...so, are you sure you weren't frightened?
Leerose's avatar

Report | 03/15/2007 7:03 pm

Leerose

What? redface
You think I'm a stalker now?
It's okay if you think of that, I won't visit anymore. stare
You have every right to be catious.
Sorry. sweatdrop
Leerose's avatar

Report | 03/15/2007 4:30 pm

Leerose

Wow. You're on right now. Yey! xd
Defying_Infinity's avatar

Report | 03/15/2007 2:17 pm

Defying_Infinity

hey.
nothing much.
talking on the phone.
you?
girl behind the smile's avatar

Report | 03/15/2007 8:46 am

girl behind the smile

hahaha wink
Luv_u_all_97's avatar

Report | 03/14/2007 4:48 pm

Luv_u_all_97

i luv ur signature! lol
girl behind the smile's avatar

Report | 03/13/2007 8:17 am

girl behind the smile

yeah I also think it's cute wink biggrin
Leerose's avatar

Report | 03/13/2007 5:35 am

Leerose

Hmmm...
Hmmm...
[speachless for a moment]
HIIII!!! :XP:
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!