About

well basketballs my favorite sport and football is my second fav, i like 2 have fun, and like 2 chat a lot with friends eyy for the grls {call me 253-439-9409}

ooL0V3R--B0Yoo

User Image

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 2

Latest Posts

 

Comments

View All Comments

MiZZ_ShunShine Report | 03/06/2011 11:48 am
MiZZ_ShunShine
hey happy birthday
miZ JazZYPOoH Report | 03/03/2010 3:26 pm
miZ JazZYPOoH
HEY..
LONG TIME NO TALK smile
JUST STOPPING BY TO BE NICE & STUFF..
K BYE
LOL smile
cookie dough 42 Report | 11/16/2009 2:52 pm
cookie dough 42
hey i hope we can be good friends and i hope we can get to knoe eachother more better
I Am isabella112 Report | 11/15/2009 8:01 am
I Am isabella112
hello trey i havent talked to u in a while and im still in shock of what happened ill see ya later bye
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 6:09 pm
miZ JazZYPOoH
HAYYYY smile
I'M GONNA HANG WITH MY OTHER FRIEND FOR NOW.
BUT PM ME....WE CAN GET TO KNOW EACH OTHER smile
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 6:01 pm
miZ JazZYPOoH
HMMMM....IT RLLY DOESN'T MATTER. LOL
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 5:34 pm
miZ JazZYPOoH
OH smile MKAY WHERE AT?
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 5:29 pm
miZ JazZYPOoH
I MEAN...YU DNT HAVE TO...NO PRESSURE. LOL
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 5:14 pm
miZ JazZYPOoH
hahaha smile
wanna meet up and tlk?
miZ JazZYPOoH Report | 10/26/2009 5:04 pm
miZ JazZYPOoH
Jasmine.
Nice to meet yu Trey smile lol

Media

Unable to identify Vimeo video URL.
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
cutiepie0594
fugeeman42
shmexxy-babezzz
kiki_4eva
anna_693
Demonic Styl3
lil_angel_94
lilimae
Latino Baller
kiyaboo07
SEXY_BIG_TOYS
dulce808
Hayleyy-x
Sexii_Care_Bear

U R MY

LoverBoys Angels