Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 21 through 40 of 568 comments

FaithXMistakes's avatar

Report | 04/23/2009 6:31 pm

FaithXMistakes

yay's
<33
i luff you
FaithXMistakes's avatar

Report | 04/23/2009 7:33 am

FaithXMistakes

wo0t
babe we're gonna try a recipe
when you're here
>.>
cause i want to make deviled eggs crying
and french toast
and i have the recipes biggrin
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/23/2009 6:36 am

Manga-cutiepie

Lmfao!
No....xD
Human tribes.
lol. Cats aren't enough for my curiosity
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/22/2009 2:47 pm

Manga-cutiepie

Hah ^-^
I meant that I'm so curious that I don't just kill cats, but tribes xD
FaithXMistakes's avatar

Report | 04/21/2009 4:39 pm

FaithXMistakes

FEETS ARE ICKY!!
lol
&& you know what
you love my insanity
FaithXMistakes's avatar

Report | 04/21/2009 4:34 pm

FaithXMistakes

god it seems like your gonna have a hell load of fun
with me and Amanda biggrin
>.>
not cause we're crazy or anything
<.<
well... actually XD
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/21/2009 4:23 pm

Manga-cutiepie

HEY!
D: My curiosity could NOT kill a cat....but a tribe > biggrin
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/21/2009 4:21 pm

Manga-cutiepie

What Faith has said xD
FaithXMistakes's avatar

Report | 04/21/2009 4:08 pm

FaithXMistakes

Amanda's curiousity could kill a cat D:
oh no's!
dead kittehs D:
ahhhh :]]
not really <3
kittehs will be ALIVE!!
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/21/2009 3:41 pm

Manga-cutiepie

O.o
Now I'm curious.
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/21/2009 12:49 pm

Manga-cutiepie

Lmao.
I only hope Faith has said the good fa-reaky stuff. I wouldn't want her saying some creepy stuff....
-looks around- Not that I would be stupid enough to do anything stupid or embarrassing enough to be creepy...
>_>
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/20/2009 6:33 pm

Manga-cutiepie

lol xD
Well I would hope you like weird people.
All of Faith's friends are fa-reaky.
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/20/2009 1:04 pm

Manga-cutiepie

Hah. That was a weird question you asked Faith to ask me crying
But I answered. Lmao...you must think I'm so weird.
Manga-cutiepie's avatar

Report | 04/17/2009 6:40 pm

Manga-cutiepie

Hey : D
Thank you for adding =]
BabyAngelBear's avatar

Report | 04/12/2009 10:47 am

BabyAngelBear

Happy Easter!
FaithXMistakes's avatar

Report | 04/04/2009 11:06 pm

FaithXMistakes

baby when you get the chance
check out my new journal :]]
you might really like it...
I hope
BabyAngelBear's avatar

Report | 01/13/2009 11:42 pm

BabyAngelBear

Happy be-lated birthday!
FaithXMistakes's avatar

Report | 01/12/2009 12:53 pm

FaithXMistakes

Happy Birfday User ImageD
FaithXMistakes's avatar

Report | 01/05/2009 1:58 pm

FaithXMistakes

I was looking at the pic with all of the 5

and like I noticed that the shortest one in the entire picture

is Marcus o.O



haha, I feel less short atm User Image
N1kk1_09's avatar

Report | 12/21/2008 3:24 pm

N1kk1_09

omg that's soo cool
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!