Nina Fera

Nina Fera's avatar

Last Login: 04/11/2019 10:15 pm

Registered: 04/14/2004

Gender: Female

Location: Port St. Lucie , Fl.

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

... I like pie. I wanna visit Japan someday. I can't say no to cute. I think Riku from KH is a man-whore. Most bishies scare me. And I hate Sasuke. -_-' My greatest weakness is that I get really shy around boys. >///<

Edit: Dear younger me;
Yes, you still like pie. It's delicious. We haven't visited Japan yet, but you no longer feel the desire to. You still can't say no to cuteness. And HOW DARE YOU THINK THAT ABOUT RIKU! RIKU IS BEST BOY. Also, yeah. Sasuke is a lil b****. On another note, you're no longer as shy as you once were!

Sincerely, You 15 years later.

Journal

View Journal

Nina's rants

My journal could deal with anything.

Comments

View All Comments

Trance Harper Report | 06/12/2013 7:40 pm
cool avi
Chance C Report | 08/10/2010 7:33 pm
lol i like your profile too~! and its fine being a slow typer 3nodding
Nobo Efra Report | 08/08/2010 12:50 pm
thanks again and i'll gladly accept your uh... token of generosity.
Nobo Efra Report | 08/08/2010 12:49 pm
hi. thanks for thinking about me and yes i need the money. that'll get me started again. business... is... booming. smile
Ivan Crescendo Report | 07/04/2010 9:29 pm
Haha, I'm happy you didn't find that weird. It's just I like to keep a clear mind, heh, I'd hate to be walking around seeing people in their 'birthday suits' if you know what I mean.. XD Plus, it makes playing video games awkward
Ivan Crescendo Report | 07/04/2010 2:16 pm
Haha *hugs* Just glad someone finally had the guts to say something about it smile
doomley-star Report | 05/26/2010 2:12 pm
I have =D It's Snow from final fantasy 13 =o I also have a Hope Costume ^_^ Wuu2?
Grimm Memento Report | 05/24/2010 2:15 pm
lol thanks XD
doomley-star Report | 05/24/2010 8:59 am
Awww! That was really good =] Still trying some one to do my some avi ideas on tek tek =[
doomley-star Report | 05/24/2010 8:27 am
Rofl no problem XD I have 80k to spend on a new avi =[

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.04

Total Posts: 221

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
Nobo Efra
meow01meow01
palola199

my twin brother .