About

Yo people, if you're reading this then you know how to read and that's good!

Well I'm twenty three years, an awesome age, right? I'm a typical anime/manga loving guy that also likes video games. xP If you know what Phantasy Star is then lemme know! Thanks for looking at my profile.

Friends

Viewing 1 of 1 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Bryanna737

Report | 07/19/2011 6:44 pm

Bryanna737

hello :3
wyattsrules

Report | 05/31/2010 4:33 pm

wyattsrules

Hey there ^.^ Im a friend of one of yours and thought it would be nice to say hi
chocoboknight93

Report | 04/19/2010 1:06 am

chocoboknight93

ur avis cute
chocoboknight93

Report | 04/07/2010 2:40 pm

chocoboknight93

bwaha! thanks im so glad i gots meh chocobo best animal evah lmao uh and ur very welcome he he eh
chocoboknight93

Report | 04/07/2010 11:40 am

chocoboknight93

happy birthday!!! i hope you have a good one
Deathman Kid

Report | 04/07/2010 9:27 am

Deathman Kid

Yep.. But I should be making some costumes in a bit and posting pics.
MatsuTsuki

Report | 04/06/2010 7:07 pm

MatsuTsuki

sounds good ^^
MatsuTsuki

Report | 04/06/2010 7:03 pm

MatsuTsuki

it's all good, I'd feel weird not giving you something.
HarlequinKing

Report | 04/06/2010 6:26 pm

HarlequinKing

Lol, no problem
Chankiri

Report | 04/06/2010 5:31 pm

Chankiri

all newly added stuff sucks now a days on gaia.
including the hair i have lol imma change it

Signature

User Image

Yo.