About

User Image

Friends

Viewing 4 of 4 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

3vljstr

Report | 03/18/2010 3:47 pm

3vljstr

well, my stepdad is of the opinion that a hoodie makes me gangster, and that it's my own damn fault. he's foreign, so sometimes his opinions are....completely retarded.
3vljstr

Report | 03/18/2010 3:27 pm

3vljstr

cuz, they hate me, and apparently cuz i'm so smart, i can't possibly be right as often as i claim :/
3vljstr

Report | 03/18/2010 3:11 pm

3vljstr

going to be? it was decided yesterday.
3vljstr

Report | 03/18/2010 3:04 pm

3vljstr

lol no, i got kicked out of the regular school.
it's really hard to get kicked out of a regular school
they just put me on an inschool suspension for today, and probably tomorrow, with no explanation for 2 hours.
3vljstr

Report | 03/18/2010 3:00 pm

3vljstr

i go to a sped school, cuz i have adhd, and then i did one block at a regular high school, they call it "mainstreaming". but they kicked me out, cuz they really dont give a ******** about me.
3vljstr

Report | 03/18/2010 2:55 pm

3vljstr

idk what oss is, but yeah, pretty much expelled.
3vljstr

Report | 03/18/2010 2:51 pm

3vljstr

i got kicked out of school. 3 reasons.
1. i forgot to take my hood off when i came in
2. i didnt sit down in the commons, cuz there was no open chairs at the table
3. you know what bod is? well i had some, and my buddy tori wanted some smell nice on her, so i sprayed her, and i guess they somehow saw that as a physical assault of some kind.
3vljstr

Report | 03/18/2010 2:42 pm

3vljstr

so hey, what's wrong with YOUR life?
Pootankhamun

Report | 03/16/2010 7:50 pm

Pootankhamun

lmfao nice.
Pootankhamun

Report | 03/16/2010 7:07 pm

Pootankhamun

lmao.
Wait, you posted it in his comments?
xD

Signature

HALP ME GET DIS s**t. :]
User Image