Myusica

Myusica's avatar

Last Login: 07/25/2019 9:54 pm

Registered: 04/18/2008

Gender: Male

Birthday: 07/26/1993

Info

I finally got gekkoukan to admit it hahaha i'm awesome
09/23/2009 9:33 pm

Gekkoukan:

Mokay mokay xD I love you and your harassment. Happy? xD ow0


Alright guys, I'm 18 now so this time I'll be putting up who I am today....Because who I was yesterday was a totally selfish ignorant "Athiest". Today I can say that I have found God and I honestly try to serve him the best i can as of now. I'm from Lousiana, the name is Joshua but you can call me Joshie. I'm in a band called "I Am Lazarus" check us out on facebook. We're of Christian Hardrock and worship material.
http://www.facebook.com/iamlazarusband
As of 7/2/2012 we're writing our first few songs. Well, trying to improve one but writing lyrics for the most awesome one we have so far.

I don't get on here much but if you leave me a msg then I'll totally get back to you. It'd be good for you to leave me your # haha.
I love making friends, especially if you're from Louisiana, if you wanna get to know me just hit me up :3

This is me:

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Messages

View All Comments

JelloPsychoSickness Report | 03/24/2015 7:22 pm
JelloPsychoSickness
Hey..
Miserable Metal Report | 08/30/2013 9:46 pm
Miserable Metal
Yep, i have a very old pen-pal friend who only really uses gaia so that's how i stay in contact with her 3nodding
The_Last_Angel_Of_HeavenX Report | 08/30/2013 8:15 pm
The_Last_Angel_Of_HeavenX
where is this comeing from
Maiyo-tan Report | 11/12/2012 3:47 pm
Maiyo-tan
o: ? YO yo~ yum_puddi !!
Miserable Metal Report | 07/13/2012 12:36 am
Miserable Metal
as cheesy as it sounds, i plan to use my degree to get rich enough to: a) pay my parents back for all the money they spent raising me, b) pay back my student loans scream , and c) live comfortably (i never really wanted an excess of goods, all i really want is a well-decorated cottage anyway haha) xp
Miserable Metal Report | 07/05/2012 11:41 pm
Miserable Metal
oh, i'm officially done with school now, thank goodness! scream B.A. IN GRAPHIC DESIGN FTW!!!!!!!!!! emotion_brofist emotion_zombie
Miserable Metal Report | 07/04/2012 5:29 pm
Miserable Metal
good gravy it's been forever! sweatdrop aww good to hear from you dude, I've been loaded with school but now I'm totally free! scream emotion_zombie
`Fire Fox Report | 02/13/2012 7:25 pm
`Fire Fox
Lol! I wondered why the person hadn't talked back to me yet.
I've been pretty good. How about you?
Haha, yeah, I do remember that :p Trauma Alert died about 3 years ago. It's whatever though.
I just don't think music was my thing to begin with anyway.
I have retarded small hands :c
My pinky is just one of their many problems.
Madness Delivers Report | 02/12/2012 6:25 am
Madness Delivers
I'll search you. Lol. But you have to give me your name.
`Fire Fox Report | 02/10/2012 9:28 pm
`Fire Fox
It's, uh,
Zodiacal, Noel's Gift, Western Zodiac, and Dander
:3

Lower Ranks

Music

Unable to identify Vimeo video URL.