WHO VISITED ME??

music_luver27

music_luver27's avatar

Last Login: 11/25/2007 9:40 am

Registered: 05/22/2007

Gender: Female

Location: Canada

Occupation: ???

ADD ME!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

WHAT I'M WEARING

wishlist

 

Journal

View Journal

NEW KITTENS!!!!!!!!!

The superetendent in my building has a a girl cat and she has a LOT of kittens!!! and he gave us 2 boy kittens!!!! they're soooo cute!!! i luv my kittens!!!

ABOUT ME!!!

Hi, my name is Kate! My favourite colour is Purple!!! Please be my friend, I LOVE making friends!! If you can donate even 1 or 2 gold, I would love you....for 5 minutes, lol! I have 2 pets: A kitty and a kitty!!! lol! well, bye bye for now. cya!!!

COMMENT MEEE!!!

View All Comments

xXBritish_CupcakesXx Report | 06/29/2008 9:41 am
happy bunny does rock! this is a random comment.





wat u r about 2 c may be the most randomness thing in the world. so dont panic.

















hi















my friend called the police and told them they were a fat lard.

















to bad she didnt go to jail. T.T















so hi





















^C^ <-------- he had a big nose



























hi

























stop reading now



























if u read again, o just stop reading





























i mean it stop



















if i told u u would make the world explode if u read more would u care?





















BOOOM!



















c the world blew up and all u care about is reading



















i rly hate u





















yeah no in the "stop reading" kinda way

















come on seriously



















u no u've been reading this whole time

























doesnt that just bug u?



















i guess not



















well it bugs me beacuse the world just exploded and ur still reading. but ur dead so i guess u dont care.



















remember that?



















im not going to let u forget that.



















okay u want to know how i got here?





















1 one day i was going on gaia when a comment poped up u no wat it said?

















stop reading



















if u read again, o just stop reading

















the end













thx 4 letting me comment!
SupahCookie Report | 02/06/2008 5:37 am
Give this rose ())>-%-- to everyone you care about including me if you care.











See if you get a dozen before Valentines Day.
cutiez_rule Report | 09/22/2007 9:15 am
Hello ! How are you ??
cool_chica2468 Report | 09/09/2007 7:03 am
nice hair !!
Taco Jesus Report | 06/13/2007 7:19 pm
Hello

MY SIGGY!!

User Image

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
POMKA
1AnimeCrazy1
hannahily_
BALASHKA
ygurl515
comicmast555
SupahCookie
music_luver27
POMKA

PURPLE ROX!!!

ORANGE ROX!!!

HEHE!!

HAPPY BUNNY ROX!!!!!!