music note1001

music note1001's avatar

Birthday: 05/03

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

About

hi and thanks for coming to my profile, hope you like it!!!!!

My Playlist

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 0

Recent Visitors

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Comments

View All Comments

Doomed Princess Ara Report | 03/24/2012 10:57 am
Doomed Princess Ara
rofl haha true tht'
Doomed Princess Ara Report | 01/04/2011 2:57 pm
Doomed Princess Ara
thanks checkout awesome mix well all i have to say is well its wesome!!! heart heart heart you dohive vanity heart heart heart heart
asdfghjklnooo Report | 12/28/2010 6:44 pm
asdfghjklnooo
you want 100000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!!!it really works!!!!!!!!!
shadowtheheghog1 Report | 11/05/2010 5:35 pm
shadowtheheghog1
r u coming
xOhhMonica Report | 10/31/2010 3:37 pm
xOhhMonica
yeah and ty! smile
iiChun-Lee Report | 10/31/2010 3:31 pm
iiChun-Lee
go 2 secert lounge 2 chesi something meet ya there
asdfghjklnooo Report | 10/02/2010 4:08 pm
asdfghjklnooo
WATCH_OUT_BEXTCHS


warning!
this
is
not
a
joke!
carry
on
reading!
or
you
will
die,
even
if
you
only
looked
at
the
word
warning!


ONCE
THERE
WAS
A
LITTLE
GIRL
CALLED
CLARISSA,
SHE
WAS
10
YEARS
OLD
AND
SHE
LIVED
IN
A
MENTAL
HOSPITAL,
BEACUSE
SHE
KILLED
HER
MUM
AND
DAD.



SHE
GOT
SO
BAD
SHE
STARTED
TO
KILL
ALL
THE
STAFF
IN
THE
HOSPITAL
SO
THE
GOVERMENT
DECIDED
THAT
THE
BEST
IDEA
WAS
TO
GET
RID
OF
HER
SO
THEY
SET
UP
A
SPECIAL
ROOM
TO
KILL
HER,
AS
HUMANE
AS
POSSIBLE
BUT
IT
WENT
RONG
THE
MACHINE
THEY
WERE
USEING
WENT
WRONG.



AND
SHE
WAS
SAT
THERE
IN
AGONY
FOR
HOURS
UNTILL
SHE
FINALLY
DIED.


EVERY
WEEK
ON
THE
DAY
OF
HER
DEATH
SHE
RETURNS
TO THE
PERSON
THAT
READS
THIS
LETTER,
ON
A
MONDAY
NIGHT
AT
12:00
SHE
KREEPS
INTO
YOUR
ROOM
AND
KILLS
YOU,
BUT
SLOWLY
AND
PAINFULLY
SLOWLY
CUTTING
DIFFRENT
PARTS
OF
UR
BODY
THEN
WATCHES
YOU
BLEED
TO
DEATH
IF
YOU
DONT
SEND
THIS
TO
20
PEOPLE
BY
MIDNIGHT
SHELL
BE
COMEING
TO KILL
YOU!
SEND
IT
SO
SHE
HAS
ANOTHER
LOAD
OF
PEOPLE
TO
GET
AND
FORGETS
ABOUT
YOU
DONT
BELVE ME
HEY?

EXAMPLE
1:
JENNY
DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.



EXAMPLE
2:
TOM
ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK

California Sunshine8 Report | 09/26/2010 11:36 am
California Sunshine8
what room ins the dance?
xo_sports_angel_ox Report | 09/07/2010 2:34 pm
xo_sports_angel_ox
remember i am ur mamma lol smile
III B I F F L E II Report | 09/06/2010 6:08 pm
III  B I F F L E II
ello im that weird chik from towns who said i brb yea so add me
 

music note1001

music note1001's avatar

Birthday: 05/03

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

About

hi and thanks for coming to my profile, hope you like it!!!!!

My Playlist

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 0

Recent Visitors

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Comments

View All Comments

Doomed Princess Ara Report | 03/24/2012 10:57 am
Doomed Princess Ara
rofl haha true tht'
Doomed Princess Ara Report | 01/04/2011 2:57 pm
Doomed Princess Ara
thanks checkout awesome mix well all i have to say is well its wesome!!! heart heart heart you dohive vanity heart heart heart heart
asdfghjklnooo Report | 12/28/2010 6:44 pm
asdfghjklnooo
you want 100000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!!!it really works!!!!!!!!!
shadowtheheghog1 Report | 11/05/2010 5:35 pm
shadowtheheghog1
r u coming
xOhhMonica Report | 10/31/2010 3:37 pm
xOhhMonica
yeah and ty! smile
iiChun-Lee Report | 10/31/2010 3:31 pm
iiChun-Lee
go 2 secert lounge 2 chesi something meet ya there
asdfghjklnooo Report | 10/02/2010 4:08 pm
asdfghjklnooo
WATCH_OUT_BEXTCHS


warning!
this
is
not
a
joke!
carry
on
reading!
or
you
will
die,
even
if
you
only
looked
at
the
word
warning!


ONCE
THERE
WAS
A
LITTLE
GIRL
CALLED
CLARISSA,
SHE
WAS
10
YEARS
OLD
AND
SHE
LIVED
IN
A
MENTAL
HOSPITAL,
BEACUSE
SHE
KILLED
HER
MUM
AND
DAD.



SHE
GOT
SO
BAD
SHE
STARTED
TO
KILL
ALL
THE
STAFF
IN
THE
HOSPITAL
SO
THE
GOVERMENT
DECIDED
THAT
THE
BEST
IDEA
WAS
TO
GET
RID
OF
HER
SO
THEY
SET
UP
A
SPECIAL
ROOM
TO
KILL
HER,
AS
HUMANE
AS
POSSIBLE
BUT
IT
WENT
RONG
THE
MACHINE
THEY
WERE
USEING
WENT
WRONG.



AND
SHE
WAS
SAT
THERE
IN
AGONY
FOR
HOURS
UNTILL
SHE
FINALLY
DIED.


EVERY
WEEK
ON
THE
DAY
OF
HER
DEATH
SHE
RETURNS
TO THE
PERSON
THAT
READS
THIS
LETTER,
ON
A
MONDAY
NIGHT
AT
12:00
SHE
KREEPS
INTO
YOUR
ROOM
AND
KILLS
YOU,
BUT
SLOWLY
AND
PAINFULLY
SLOWLY
CUTTING
DIFFRENT
PARTS
OF
UR
BODY
THEN
WATCHES
YOU
BLEED
TO
DEATH
IF
YOU
DONT
SEND
THIS
TO
20
PEOPLE
BY
MIDNIGHT
SHELL
BE
COMEING
TO KILL
YOU!
SEND
IT
SO
SHE
HAS
ANOTHER
LOAD
OF
PEOPLE
TO
GET
AND
FORGETS
ABOUT
YOU
DONT
BELVE ME
HEY?

EXAMPLE
1:
JENNY
DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.



EXAMPLE
2:
TOM
ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK

California Sunshine8 Report | 09/26/2010 11:36 am
California Sunshine8
what room ins the dance?
xo_sports_angel_ox Report | 09/07/2010 2:34 pm
xo_sports_angel_ox
remember i am ur mamma lol smile
III B I F F L E II Report | 09/06/2010 6:08 pm
III  B I F F L E II
ello im that weird chik from towns who said i brb yea so add me
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Doomed Princess Ara
C00Kii3-MONST3R
II_T O P H E R_II
awsomecoolboy123
agentpartyboy505
revina sweetheart
II_MengMeng_II
Doomed Princess Ara

dis iz meh cuz and she made meh dis PIMPIN profile!!

she awsome check out her profile if u havent! NOW

heres some random stuff bout meh! favriote move:twilight eclipse favriote color:idk i guess u can call me a rainbow favriote food:idk im a girl of many foods some of meh hobbies:hmmm singing, acting, dancin and well as u know being RANDOM! favriote holdiay:christmas.....(i love presents) favriote cuz in da hole wide world: da girl who made dis pimpin profile! and well....ya like i said random stuff. got more questions leave a comment and ill hopefully answer if i notice them lol BYEZ!

HAPPY HOLIDAYS HAVE A MERRY CHRISTMAS AND UMM YEA......HA HA HA

HEY IM BACK! AND JUST IGNORE MY CHRISTMAS THING LOL WELL TELL EVERYONE TO GO BAKE ON GAIA LOL CONGRATS 2 ALL OF U WHO NEVER LEFT! smile LET THIS BE A NEW START HAVE A FREAKIN AWSOME SUMMA!
best wishes-music note1001

i heart all u guys PANKACKES R FOOD FOR HEROS!