Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 247 comments

earthadoe's avatar

Report | 10/16/2010 8:44 pm

earthadoe

thanks for the buy
MoonKnightIV's avatar

Report | 10/16/2010 7:08 pm

MoonKnightIV

thanks for buying
iiSnowLadiee's avatar

Report | 10/16/2010 5:26 pm

iiSnowLadiee

thx for buying
Howl at Wolf's avatar

Report | 09/11/2010 9:36 pm

Howl at Wolf

nice profile
Easily-Amused89's avatar

Report | 09/06/2010 10:21 pm

Easily-Amused89

thanks <3 heart
Easily-Amused89's avatar

Report | 09/06/2010 6:20 pm

Easily-Amused89

hmm.ok but only cause i LIKE YOU!! lol... 1st gen is 790k.. lol <3

soo 755k <3
Easily-Amused89's avatar

Report | 09/06/2010 1:12 pm

Easily-Amused89

740k heart
Easily-Amused89's avatar

Report | 09/06/2010 12:54 pm

Easily-Amused89

hello again!! hahaha

do you think i could buy your dappy for 720k?
HORRENDOUS NOOB's avatar

Report | 09/05/2010 10:37 pm

HORRENDOUS NOOB

ha... sweet avi
Jjazmin167's avatar

Report | 09/04/2010 8:05 pm

Jjazmin167

please send me a pm:
because i would love to purchase the blue body dye from you and i would pay FULL PRICEfor it as well... but ...
you must give me time( just like a week or so) and send me a trade with the item and ill put monay into it...
right now i can have 50K that i can put down on it,
please send me a pm about it and so we can talk,

thank you for you time

~Jaz~
PyRaMiDHeaD IV's avatar

Report | 08/29/2010 6:28 pm

PyRaMiDHeaD IV

dramallama
PES0's avatar

Report | 05/12/2009 7:07 pm

PES0

Thanks for buying from my shop =)
_o_PRiME_o_'s avatar

Report | 04/24/2009 2:22 am

_o_PRiME_o_

hey dude can you donate me any stuffs that you don't need anymore and any amount of gold........

T.T are you a hacker?!?!
especially for you's avatar

Report | 04/13/2009 1:27 am

especially for you

hello^^
-luna_rawr-'s avatar

Report | 04/04/2009 11:20 am

-luna_rawr-

nice profile and avi =^^= i would try to draw it but it looks complicated o.o lol well just droping by to say hi u might have to add me before u comment back or anthing though User Image sorry
gem99's avatar

Report | 03/30/2009 10:38 am

gem99

hi , do know were to get the full body dye from???
XVF's avatar

Report | 03/28/2009 9:53 am

XVF

200k for fallen wish?
l S t i c k y l's avatar

Report | 03/23/2009 7:01 pm

l S t i c k y l

i know u said not to beg but can i plz have ur kung fu panda black belt
iAm_Carbonated_Jello's avatar

Report | 03/21/2009 11:03 am

iAm_Carbonated_Jello

Awesome avi and profile!!!!!
Demon_Riku91's avatar

Report | 03/20/2009 8:33 pm

Demon_Riku91

thx for buying
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!