Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1160 comments

Sweet Sadistic Love's avatar

Report | 12/25/2020 5:57 pm

Sweet Sadistic Love

Hello
Saffrons_Curse's avatar

Report | 01/01/2020 8:04 pm

Saffrons_Curse

<3 Merry Christmas and Happy New Year!
1RedshirtXLG's avatar

Report | 02/19/2018 3:42 pm

1RedshirtXLG

Hey...long time no talk...
Sweet Sadistic Love's avatar

Report | 11/27/2016 6:39 pm

Sweet Sadistic Love

If you ever return...do you remember me?
babyxcakess's avatar

Report | 09/27/2015 9:19 pm

babyxcakess

still think i'm a fake? lol
ghostables lvl 2's avatar

Report | 10/11/2014 11:18 am

ghostables lvl 2

IT'S ON YOUR FACE
u do not know how long it took me to get u that. like omfg
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/20/2014 2:10 pm

ghostables lvl 2

The Lovely Lucie is kinda like the one you're talking about
But no blood, just--i forgot the woRD BUT YEAH NO BLOOD.
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/19/2014 2:19 am

ghostables lvl 2

I COULD'VE GOTTEN YOU IT YESTERDAY
OMG
I HAD 25BIL. DUDE
DUDE. WHY DIDNT U TELL ME THIS YESTERDAY.
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/18/2014 8:18 pm

ghostables lvl 2

i feel u, son
me & my cosplays are like. f u c k
did u know they have a soul eater item now?? like. slow the ******** down
AND I CANNOT BLEIEVE U DONATED TO THAT STUPID THING
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/16/2014 9:05 pm

ghostables lvl 2

User Image
watch
its gonna be like. five bill or something in a month or somethin g
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/15/2014 8:41 pm

ghostables lvl 2

i juST LIKE. SOLD THAT
A MONTH AGO OR SOMETHING FOR 600K
U LUCKY BUTT
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/11/2014 12:56 pm

ghostables lvl 2

omfg
u r such a dork
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/11/2014 12:46 pm

ghostables lvl 2

u can never take it out
Transcendant's avatar

Report | 09/08/2014 12:45 pm

Transcendant

Happy birthday ^^. May the happiness multiply each year. Just don't overdose.
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/08/2014 9:23 am

ghostables lvl 2

if only they had bubblegum flavored gasoline
the world would be a safer & better place & happy birthday u donnie darko loving ********
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/07/2014 7:24 pm

ghostables lvl 2

what does gasoline taste like tho
and are u okay
and i keep on falling asleep. help me
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/05/2014 10:25 am

ghostables lvl 2

but cramps suckkk d**k
you gotta go in the tub & chill in the hot water
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/05/2014 7:19 am

ghostables lvl 2

because im tireddd
but u know what u gotta do
punch those cramps in the ******** face
show em whos boss
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/03/2014 12:03 pm

ghostables lvl 2

imf ucking dying oh my god
thanks for asking
hbu
ghostables lvl 2's avatar

Report | 09/02/2014 9:21 am

ghostables lvl 2

ew no thank u
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum