Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 553 comments

-x-KAREN-xX-'s avatar

Report | 08/24/2010 8:44 pm

-x-KAREN-xX-

um thanks.
sparkle diva's avatar

Report | 02/06/2010 5:59 pm

sparkle diva

haha ur crazy lexi milt
Xx iRockurfella xX's avatar

Report | 12/12/2009 9:41 am

Xx iRockurfella xX

User Image
HOPE U HAVE A FUN B-DAY..BUT NOT TOO MUCH FUN LOL rofl ANYWAYS HAPPY B-DAY AND HOLIDAYS 4laugh whee
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/13/2009 10:49 am

II x-i quit-x II

lol i feel u but yea we gotta kill his a**, he kno he wrong for tryin to mess with ur sisters
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/13/2009 10:40 am

II x-i quit-x II

o.o o wow he sure is fickled and they were usin ur phone lol wow i kno u were pissed XP
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/13/2009 10:33 am

II x-i quit-x II

wow he such an a*****e...but wait how he talkin to ur sis?
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/13/2009 10:18 am

II x-i quit-x II

o.o lol o crap when u said sis i thought u meant delicious lol and wow isnt he like 17 r sumthin?
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/13/2009 10:11 am

II x-i quit-x II

wth perv..pls tell me shes not interested
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/09/2009 8:02 am

II x-i quit-x II

aight aight u kno just livin my life razz ..so wat u been up 2?
-Anime_Dreamer_Suki-'s avatar

Report | 09/08/2009 7:50 pm

-Anime_Dreamer_Suki-

i noticed that. .......im going to kill her
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/07/2009 5:50 pm

II x-i quit-x II

yw and lol yea kwl biggrin
II x-i quit-x II's avatar

Report | 09/07/2009 2:51 pm

II x-i quit-x II

ty u gurl biggrin ur avi is so cute i like ur hair and eyes >(^.^)>
sparkle diva's avatar

Report | 08/16/2009 12:27 pm

sparkle diva

ight...thanks alot lexcei for geting me more friends
i appreciate it
sparkle diva's avatar

Report | 08/16/2009 12:23 pm

sparkle diva

ok i will sis...dis punk b***h gettin on ma nerves yo
Miriku09's avatar

Report | 08/12/2009 9:31 pm

Miriku09

thx for the purchase enjoy biggrin
sparkle diva's avatar

Report | 08/08/2009 11:41 am

sparkle diva

hey sis thanks for the stuff
Kuno Shara's avatar

Report | 07/23/2009 10:06 pm

Kuno Shara

Hey can u plzz donate for my dream avi any ammount of gold will be fine
Catsdream's avatar

Report | 07/19/2009 12:57 pm

Catsdream

thx 4 buying.
have a nice day.
kari4243's avatar

Report | 07/12/2009 12:48 am

kari4243

thx for buying
-Anime_Dreamer_Suki-'s avatar

Report | 07/11/2009 7:15 pm

-Anime_Dreamer_Suki-

Hes buttt-ugly on ur page, get him off!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!