Mr Pusseh Kitteh

Mr Pusseh Kitteh's avatar

Recent Visitors

 

About



Name: luc ;D
Age: 16
eye color: brown
hair: short, dark brown
race: aboriginal
height: about 6 feet i guess
Nickname: u can call me wut ever u like. preferebly, beyonce ;D jk lol
personality: baby if u keep that up it can b wut ever u want it to be wink
Description:
my name is sheela and i like long walks on the beach and ready for the funk! biggrin
haha,im pretty random.

Likes: cats, dog, bears, fish kisses ;D, anime ( but NOT NARUTO) cus hes to cool for meh xD , getting high and drunk, girls with a sense of humor and not just a stick up there a** ( miley cyrus) . i love my ipod xD and hanging out with people.

hate: c**k roaches ( the name and the bug itself freaks me out xD) bitchy white chicks. clowns, and evil kittehz D<



.






REMOVE THE CREDIT BELOW AND COOLPRESETS WILL BAN YOU!
I got my page from coolpresets.com

Comments

View All Comments

XxPandaxSweetiexX Report | 03/26/2011 3:31 pm
XxPandaxSweetiexX
Epic channel just felt like sayin =)
Kirokokii Report | 12/11/2010 12:58 pm
Kirokokii
happy early birthday dude
Kitty Sunlight Report | 11/18/2010 7:42 pm
Kitty Sunlight
haii
Addicted To Cheetoz Report | 11/08/2010 1:17 pm
Addicted To Cheetoz
Nu uh, i deserve nothing but the best lmfao Pssh wont happen
anyway Karma hit them bad
the boy got slapped by my cousin...5 year old VS 7 year old
So it made my day mrgreen
*cough* *cough* Mr. Meanass Sheesh ppl now these days..are so mean
Kirokokii Report | 11/06/2010 6:52 pm
Kirokokii
..is she sexy enuf for ur stanky a**? lol
Addicted To Cheetoz Report | 11/03/2010 7:34 pm
Addicted To Cheetoz
WE ARE FAMILY! lol...luc try to be creative
create a carnival
PLZ DO NOT INVITE 5-7 years olds
i swear the god they are mean
i went and this indian 5 year old said he doesnt like my skin color
i got dissed out by their group i felt embarrassed
Addicted To Cheetoz Report | 11/03/2010 7:16 pm
Addicted To Cheetoz
LAME! lol
well i went to a carnival with my cuzinz
and i scared the hell out of a 7 year old boy XD
you got drunk with friends or by ur ownself?
Addicted To Cheetoz Report | 10/31/2010 6:55 am
Addicted To Cheetoz
Happy Halloween(:
Kirokokii Report | 10/30/2010 9:29 pm
Kirokokii
hipopotimiticus :]
miyobby Report | 10/26/2010 7:23 pm
miyobby
well if u insist wink
 
 
picture

Dir Ren Grey