Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1182 comments

lilshortybp1mp1n's avatar

Report | 09/26/2010 10:37 pm

lilshortybp1mp1n

cute avi
Mushiie's avatar

Report | 01/14/2010 6:44 pm

Mushiie

i see i seeee.
Mushiie's avatar

Report | 01/13/2010 8:07 pm

Mushiie

If you connect my pimples,
they make a triangle
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 12/25/2009 6:40 pm

Sweet and Sour Pork

lol, k.
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 12/25/2009 5:52 pm

Sweet and Sour Pork

Haha thanks ! And Merry Christmakwanzakah, to you too !
Penis Wrinkle`'s avatar

Report | 10/17/2009 8:16 am

Penis Wrinkle`

Happy Birthday~?
c:
-iLoveYuhAlot-'s avatar

Report | 07/27/2009 5:13 pm

-iLoveYuhAlot-

thx for the purchase
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 07/02/2009 11:12 am

Sweet and Sour Pork

LOLOLOL. xDD
IONOOO. ;/
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 06/30/2009 9:51 am

Sweet and Sour Pork

ionoooo.
too lazy to open aim up DDx
iiSanta-Cookie's avatar

Report | 06/08/2009 9:42 pm

iiSanta-Cookie

thanks for buying!!!!!!!
Sanddru's avatar

Report | 05/24/2009 5:25 pm

Sanddru

I do? xD
Teh Betho's avatar

Report | 05/15/2009 5:21 pm

Teh Betho

where you have troubles saying a few words without making it sounding funny? its kinda hard to describe.
they tell us like the 3rd week in June if I remember correctly. .. or i don't remember if it was july XD i'm going to florida gulf coast gurllllllllllll

oh thats so cute. i gots a boy now too (: hes a sweettalker as well hah
Teh Betho's avatar

Report | 05/14/2009 6:04 pm

Teh Betho

aw I never really wore mine until the end because they give you an AWFUL lisp.

thanks though babe. (((: I only have exams on wednesday then I'm done ;D I plan on skipping tomorrow since we have unlimited senior days now since they don't count absences anymore

aww thats so cute1 is he gorgeous? XD
deeluxe's avatar

Report | 05/13/2009 6:40 pm

deeluxe

Nah, it's usually "Hannah Banana"
which drives me insane
D;

I don't mind Hannah Montana, tbh
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 05/13/2009 4:59 pm

Sweet and Sour Pork

Sup negga.
Teh Betho's avatar

Report | 05/13/2009 12:56 pm

Teh Betho

Aw yay congrats thats good to hear ;DD
I've been good!! Just relaxing and kind of studying for AP exam, my last one is next wednesday. (:
How are youuuuuuuuuu?
zombieNAMI's avatar

Report | 05/12/2009 7:36 pm

zombieNAMI

You are welcome. O:
zombieNAMI's avatar

Report | 05/11/2009 9:30 pm

zombieNAMI

Love the avi. O:
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 05/10/2009 11:30 am

Sweet and Sour Pork

>_____>
o yer so funny.
Sweet and Sour Pork's avatar

Report | 05/10/2009 12:06 am

Sweet and Sour Pork

rofl
i haven't been on neopets for months. .____.;;;;;;;
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum