Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 209 comments

Bigbob375's avatar

Report | 08/10/2009 7:58 pm

Bigbob375

i got hacked and lost an estamated more then 200,000 gold .
iNidaime Hokage's avatar

Report | 01/14/2009 9:13 am

iNidaime Hokage

Happy B-day!!!
Demonic_Otaku7's avatar

Report | 01/07/2009 8:52 pm

Demonic_Otaku7

Happy Birthday!
jemba4's avatar

Report | 01/07/2009 5:42 pm

jemba4

happy b-day!!!
PrettyGuardianSailorMoon's avatar

Report | 01/04/2009 2:04 pm

PrettyGuardianSailorMoon

happy early birthday
II ANBU KID KAKASHI II's avatar

Report | 11/27/2008 5:21 pm

II ANBU KID KAKASHI II

thx
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/24/2008 10:19 am

Mr Mountweazel

which twon u wanna go 2?
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/24/2008 10:19 am

Mr Mountweazel

dude lets meet up at a town
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/24/2008 10:18 am

Mr Mountweazel

*opens door to see cookie monster heating spoon with cookie dough*

monster:come on...come on... LEAVE ME ALONE!
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/24/2008 10:16 am

Mr Mountweazel

my name is...pea...tear...griffin. yep, peter griffin. Aw crap...joe.
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/24/2008 10:14 am

Mr Mountweazel

i hope nothing happens to spoil this fancy dinner party...


GIGGITY GIGGITY GIGGITY GIGGITY GOO!

...Joe
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/23/2008 1:32 pm

Mr Mountweazel

hehehehehehe Joe.
SanguinaryForsakenSeraph's avatar

Report | 11/18/2008 7:41 am

SanguinaryForsakenSeraph

Soon the blood moon for the vampires will move our way into a bleedy hell ^^
SanguinaryForsakenSeraph's avatar

Report | 11/09/2008 10:46 am

SanguinaryForsakenSeraph

your profile is very nice
iHyper Kurumu's avatar

Report | 11/08/2008 6:49 pm

iHyper Kurumu

Yo ^-^
bloodyalejandro's avatar

Report | 11/08/2008 1:08 pm

bloodyalejandro

haha
SanguinaryForsakenSeraph's avatar

Report | 11/08/2008 10:17 am

SanguinaryForsakenSeraph

thanks for the add
l-your_face_Luppi_owns-l's avatar

Report | 11/08/2008 9:57 am

l-your_face_Luppi_owns-l

yeah... ok..... >.>"
l-your_face_Luppi_owns-l's avatar

Report | 11/08/2008 9:50 am

l-your_face_Luppi_owns-l

lol

that's up ?
Mr Mountweazel's avatar

Report | 11/08/2008 8:42 am

Mr Mountweazel

god i hate having a new avi with only 2 comments one of them from me!! it sucks!

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!