Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 41 through 60 of 604 comments

saddest boi's avatar

Report | 03/31/2009 2:20 pm

saddest boi

feels good to be appreciated
PS: hi der
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/30/2009 10:20 pm

cryptic_eutopia

dude, guess what??! I just won 10k. for a tektek!!
http://www.gaiaonline.com/forum/the-dressing-room/tektek-me-win-5-10k/t.48289269_1/
thats the page... =) u should look at the tektek i made! its the "2nd place" one. wooot!!!
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/30/2009 10:16 pm

cryptic_eutopia

haha seriously!!! I know right i was like DUDE 0.0 I GOTTA write about that!!
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/28/2009 9:30 am

Ember McLain Remember

Yep, a bowl of cool sauce. I'm just plain werid. XD
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/27/2009 10:07 pm

Ember McLain Remember

We have serious talking issues since you and I can't shut up! XD
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/27/2009 9:02 pm

Ember McLain Remember

Yeah I do. Just got it but I don't use it cause I have no one to talk to. It's sailormoon9993! >3 <-----It's evil!
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/27/2009 3:48 pm

Ember McLain Remember

True. Age is a mesurement of years. I never thought about it that way. How old are chu?
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/25/2009 9:53 pm

Ember McLain Remember

It's werid that's it coming from an almost 14 year old. ^_^
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/25/2009 7:30 pm

Ember McLain Remember

I just thought of this, a bi is just have lesbian. The other side is filled with love!
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/25/2009 4:27 pm

Ember McLain Remember

*blushes* Glad you feel special. I'm just wondering, are you bi, lesbian, or what?
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/24/2009 9:40 pm

cryptic_eutopia

well it's the big "150 point project" for mr. theriault. ANd he is letting us do anything (and i mean ANYTHING) that involves reading, writing, listening, and or speaking. And so i am READING how to do landscape architecture, and doing it. Other ppl r reading to preschool kids and taking pictures of it. i like my project bettah! haha
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/24/2009 5:37 pm

Ember McLain Remember

Oh, I wanted to tell you something. You are a true fighter because you defeated your cancer. <3
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/24/2009 5:35 pm

Ember McLain Remember

Nothing besides school. Too. much. homework.
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/22/2009 9:29 pm

cryptic_eutopia

=D

I'm doing landscape architecture for my english project!! hahaha it is SO much fun for meee!
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/22/2009 11:18 am

cryptic_eutopia

woah the arrow thing pokes thru my moon hahaha
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/22/2009 11:18 am

cryptic_eutopia

It means pretty much the same thing.

Eu⋅to⋅pi⋅a
   /yuˈtoʊpiə/ Show Spelled Pronunciation [yoo-toh-pee-uh] Show IPA
–noun Obsolete.
1. a place in which human society, natural conditions, etc., are so ideally perfect that there is complete contentment.
2. Utopia.

^^^from dictionary.com
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/21/2009 6:29 pm

cryptic_eutopia

hahaha a Eutopia is like a perfect civilization

Yeah I'm gonna miss cigam_exists too. It's like a natural drill to type it, it just flows down my fingahs! hahaha that's weird. XD
cryptic_eutopia's avatar

Report | 03/21/2009 11:18 am

cryptic_eutopia

I know I was so unsure about changing it!

BUT I did(obviously),
because I had this dream that I hardly remembered when I woke up, and the only 2 things i remembered was Whimsical Wind and then something with C and E. and I was like C and E... hmm. Where do I recognize those letter? OHMIGAWD GAIA! so I decided Cryptic Eutopia was interesting.
I was kind of torn, cuz I know I told myself I would never change my username. & I still like my old one it's not that it's old or anything - I felt compelled to change it=)
Ember McLain Remember's avatar

Report | 03/13/2009 10:26 pm

Ember McLain Remember

*le gasp*Hello. Do you remember me? You posted in my bio in Taste The Rainbow guild on March 5. <3
punkergirl1395's avatar

Report | 03/10/2009 7:01 pm

punkergirl1395

sjdfkljaslk;dfj a;lkfj my birthday was on january 5 not march 4!

lol oh well
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!