Me! Lilly!

LilliaRose's avatar

Last Login: 05/05/2013 8:45 pm

Registered: 01/10/2006

Gender: Female

Location: In the Forest

Personal Website

Talk To Me!

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

What I Like!

Hobbies/Interests

Things You Should Give Me!

What I Do!

Posts per Day: 0.53

Total Posts: 2601

Latest Posts

Places I Go!

Buy Something From Here!

Welcome to The Wonderful Store of LilliaRose!
Here you shall find your hearts greatest desires!
(Yeah, right!)

 

View Store

 

About Me!

Hello! I really have no idea what to say about myself. So... my name is Lillia Rose O'Connell, but you can call me Lilly. I have medium, curly, brown hair, blue eyes, and at this moment I am 5'8"! YAY! I am fifteen years old (September 16th) and I am in 9th grade! So, that's a little about me!

I'm sooooo happy! My mom and my step-dad got me and my brothers a little golden retreiver puppy for easter! She is soooooooo cute! I was very surprised because my step-dad told us her would never get a dog! Now I'm so happy! Her name is Ginger.

Here is a picture of my Ginger, more are in my journal.
User Image


heart heart Donators to Me! heart heart

Top Donator:
heart Revolutional_Soldier ~ 4450g heart

Other Donators:
heart Zakiax ~ 2000g heart
heart N-luv-wit-penguins ~ 1800g heart
heart Fujiwara-Sai ~ 1300g heart
heart Prophet_Itachi ~ 800g heart
heart Yashimoto_378 ~ 590g heart
heart darkprincess4 ~ 550g heart
heart Deagle1130 ~ 500g heart
heart HyperMuffin ~ 500g heart
heart MananaMisha ~ 130g heart
heart White Angel Of Sorrow ~ 100g heart
heart Vicky Violet ~ 100g heart
heart Yumana ~ 70g heart

Donations Rounded up to Nearest Ten biggrin



Here is my dream Avi. It is very unrealistic and it will probably never happen! I will never lose hope though!
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


Oh yeah, one more thing....
PLEASE COMMENT IN MY PROFILE OR JOURNAL!!!

Where I Write Things!

View Journal

Lilly's Diary and Writing Book

My diary to put all of the things that come to my head. Also where I am writing my new story, When You Look Within, please read!

My Lovely Comments!

View All Comments

Revolutional_Soldier Report | 02/07/2011 8:28 pm
Revolutional_Soldier
hey,i saw that the last time you got on was on my birthday,i got back on to remember the good old days and i thought about how awesome of a person you were so i thought maybe we could catch up lol
EL SmiLeY Report | 09/18/2008 12:10 pm
EL SmiLeY
heyyy lilly its me summermoonlight i just got a new profile so i am the same person just a different profile!!! can u add me??
phannies Report | 07/09/2007 7:36 am
phannies
I saw your post in the facebook group. SO I thought I'd say hi. So, hi!
Mia the Wolf Demon Report | 05/26/2007 1:22 pm
Mia the Wolf Demon
I got hacked that's whats up! sad
Mia the Wolf Demon Report | 03/18/2007 12:20 pm
Mia the Wolf Demon
Hahahahahahahahaha Lil's!!!!! Isn't it great! >.<
Robin of Darkness Report | 03/16/2007 7:37 am
Robin of Darkness
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! Lilly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! How's vacay going for you????????????
Mia the Wolf Demon Report | 03/06/2007 12:17 pm
Mia the Wolf Demon
Lils!!!!!! You have to post on Robby's profile. She only has two comments! (One of which is her own and the other mine) It looks so lonely!
Mia the Wolf Demon Report | 02/07/2007 10:16 am
Mia the Wolf Demon
Haha! Yeah, I know.
Mia the Wolf Demon Report | 01/19/2007 6:38 pm
Mia the Wolf Demon
How's exam break coming for you Lil's?
Mia the Wolf Demon Report | 01/16/2007 6:38 pm
Mia the Wolf Demon
OMG Lils! You got your wings! Why didn't you tell me? Yay!

My Siggy!

User Image
User Image
All donators will be loved and treasured until I die!

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

I am a Flying Kiki! I know you want me, but you can't have me! You can give Lilly a normal Kiki though!