Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 41 comments

iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 12/10/2010 5:30 pm

iiBiteYhurCookie

ahhhemm!excuse me miss! sweatdrop i am gonna haunt you for killing me twisted bwahhaha in you face!!!!!!!!!!!!!!!! soo my NINJA (which is wayy better than a llama) is gonna talk to you!


ninja OH EM GEE (gee)
You can't see me (me)
I'm blending in just like a pine tree (tree?)
I am unseen, You can't see me cuz
I'm a ninja, nin, ninja, ninja, nin, ninja.

Verse 1
Hey, can't see me
Am I a bird or am I a tree?
What's flying so high in the ayer (ayer)?
I'm a ninja don't stare (stare)
Fast like the witch is Blair (Blair)
I bet you don't even care
Here I go, there I go, this is my song
Being ninja you gotta be strong
Most of us found in Hong Kong
Where is my automobile now Dong?
Catching everything with my chopstick
Making loud noises with every hit
Moving unseen so fast so quick
I bet you wish you had all my ninja tricks
OH EM... GEE
Be a Ninja like me
Just watch me now and you will see!

Chorus (x2)
OH EM GEE (gee)
You can't see me (me)
I'm blending in just like a pine tree (tree?)
I am unseen, You can't see me cuz
I'm a ninja, nin, ninja, ninja.

Verse 2
Hey were dressed in black
Just like emos except for the fact
We don't stab ourselves, we stab your back
It's just our way to sneak attack
We see you coming cuz we have wall hacks
Don't come near us or we'll give you slap
And no sense in running cuz we set up a trap.
Here comes the slow motion... C C C CRAP!
Run like me
Hide like me
Don't forget your fatality
Dance like a ninja in the club
Even though you'll look just like a scrub
Watch this vid learn something rare (rare)
This move looks like a square (square)
Just throw your hands in the air (air)
Follow me, do the Ninja Glare!

Chorus (x2)
OH EM GEE (gee)
You can't see me (me)
I'm blending in just like a pine tree (tree?)
I am unseen, You can't see me cuz
I'm a ninja, nin, ninja, ninja, nin, ninja.

heart ninja


iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 12/07/2010 7:37 pm

iiBiteYhurCookie

see im dead this is my ghost! talk2hand im dead burning_eyes
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 12/05/2010 8:18 pm

iiBiteYhurCookie

im going to die since i don't do forwards! blaugh
lalagrl28's avatar

Report | 12/05/2010 9:16 am

lalagrl28

post ur username and name what penguin you want
chianthe44's avatar

Report | 11/30/2010 1:30 pm

chianthe44

lol me 2
chianthe44's avatar

Report | 11/29/2010 3:49 pm

chianthe44

heyy i cant tlk on my pm cuz it takes to long to send lol my comp is retarded lol
anyways
how are yuu?
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 11/21/2010 12:27 pm

iiBiteYhurCookie

hi smile
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 11/10/2010 8:35 pm

iiBiteYhurCookie

aggg scream
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 11/09/2010 5:07 pm

iiBiteYhurCookie

ok!!!but ur not online crying
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 11/08/2010 7:59 pm

iiBiteYhurCookie

wanna rally???!!i'm bored gonk
sexeh_momma's avatar

Report | 11/05/2010 2:57 pm

sexeh_momma

did you know that that doesnt really freakin work???
Xx imma_crazy_cookie xX's avatar

Report | 11/02/2010 6:06 pm

Xx imma_crazy_cookie xX

warning!

this
is
not
a
joke!
carry
on
reading!
or
you
will
die,
even
if
you
only
looked
at
the
word
warning!


ONCE
THERE
WAS
A
LITTLE
GIRL
CALLED
CLARISSA,
SHE
WAS
10
YEARS
OLD
AND
SHE
LIVED
IN
A
MENTAL
HOSPITAL,
BEACUSE
SHE
KILLED
HER
MUM
AND
DAD.



SHE
GOT
SO
BAD
SHE
STARTED
TO
KILL
ALL
THE
STAFF
IN
THE
HOSPITAL
SO
THE
GOVERMENT
DECIDED
THAT
THE
BEST
IDEA
WAS
TO
GET
RID
OF
HER
SO
THEY
SET
UP
A
SPECIAL
ROOM
TO
KILL
HER,
AS
HUMANE
AS
POSSIBLE
BUT
IT
WENT
RONG
THE
MACHINE
THEY
WERE
USEING
WENT
WRONG.



AND
SHE
WAS
SAT
THERE
IN
AGONY
FOR
HOURS
UNTILL
SHE
FINALLY
DIED.


EVERY
WEEK
ON
THE
DAY
OF
HER
DEATH
SHE
RETURNS
TO THE
PERSON
THAT
READS
THIS
LETTER,
ON
A
MONDAY
NIGHT
AT
12:00
SHE
KREEPS
INTO
YOUR
ROOM
AND
KILLS
YOU,
BUT
SLOWLY
AND
PAINFULLY
SLOWLY
CUTTING
DIFFRENT
PARTS
OF
UR
BODY
THEN
WATCHES
YOU
BLEED
TO
DEATH
IF
YOU
DONT
SEND
THIS
TO
20
PEOPLE
BY
MIDNIGHT
SHELL
BE
COMEING
TO KILL
YOU!
SEND
IT
SO
SHE
HAS
ANOTHER
LOAD
OF
PEOPLE
TO
GET
AND
FORGETS
ABOUT
YOU
DONT
BELVE ME
HEY?

EXAMPLE
1:
JENNY
DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.



EXAMPLE
2:
TOM
ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK)

EXAMPLE
3:
JOEANNA
SENT IT TO 19 PEOPLE SHE THOUGHT IT WAS CLOSE ENOUGH AND WOULD DO BUT SHE WAS WRONG SHE DIED
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 11/01/2010 8:52 pm

iiBiteYhurCookie

wanna rally?!!!!!
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 10/17/2010 5:59 pm

iiBiteYhurCookie

ahhh wtf?!why are you hating on penguins now??the only thing left is for you to hate on panda's!then you will be hating all my favorite animals!
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 10/17/2010 5:55 pm

iiBiteYhurCookie

why a post it??
The Undead Solider Spirit's avatar

Report | 10/14/2010 8:56 pm

The Undead Solider Spirit

wat r u tlkin bout
??? sad
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 10/09/2010 11:07 am

iiBiteYhurCookie

hey!why are you saying hat monkeys kill people??!!!!! monkeys are friggin awesome!stop hatin' on them like that scream ahahahhahaha monkeys don't kill people
Ironspine's avatar

Report | 10/06/2010 6:03 pm

Ironspine

So you're saying just because someone dresses in black, automatically makes them gothic. Awesome way to judge people like that. What if they just like black as a neutral color? Or just like experimenting with different styles. Just so you know, this isn't the only outfit I have. I've got many more. Stop making assumptions at first glance.
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 10/05/2010 5:27 pm

iiBiteYhurCookie

too friggin bad xp you can loose your money!and live in a dumpster or a garbage can! mrgreen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhheee i win!
iiBiteYhurCookie's avatar

Report | 10/04/2010 9:12 pm

iiBiteYhurCookie

gahahah no thanks!
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum