Kinajiko

Kinajiko's avatar

Last Login: 05/15/2015 5:42 pm

Registered: 02/17/2007

Gender: Female

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

Signature

Wow, it's been a while...

 

WHAT?! YOU HAVE SOMETHING TO SAY?!

View All Comments

ladyxdnyx Report | 07/25/2010 1:23 am
I MISS YOU
ladyxdulcina Report | 05/10/2009 7:22 pm
Lol.
ummm...well I was gonna tektek myself, but I've just been a bit lazy and I really need to buy some new clothes.
ladyxdnyx Report | 04/01/2009 7:00 pm
Thank you......took me forever to find. Are you gonna get the bottom bunk since Madge wants the top bunk? I think Sarah wants top but i really would like the top as well.........kinda chicken to say anything though....wish me luck
ladyxdnyx Report | 02/20/2009 6:01 pm
Hey, i'm so excited for the latin party tomorrow. Wish Sarah could go. Anyways.......about those strawberries...............i wanted to show off my cooking skill and was handmaking the chocolate strawberries and.......ummmm.......well.........i was melting the chocolate and came back to take it out of the microwave when i noticed the whole inside of the microwave looked like a murder scene......you can guess what happened sooooooooooooooooooo.......ya......ummm.....it might be awhile before you actually get those strawberries i promised you......hehe....ya
The_Manly_Succubus Report | 01/14/2009 4:59 pm
Oh Bah. I just like to write. XD My characters are in a totally different place than you, but they will eventually meet up. ^.^ Whee! It's already past two pages long. ~.~
The_Manly_Succubus Report | 01/14/2009 4:51 pm
I am going to post tonight in the RP~~
The_Manly_Succubus Report | 01/10/2009 8:52 pm
Nein. You get none.
The_Manly_Succubus Report | 01/10/2009 8:46 pm
Lol. The only reason that I have cool stuff is cause a friend gave me 2 mil in gold. XD
The_Manly_Succubus Report | 01/10/2009 8:40 pm
Well.... well... mine's worth more! Lol.
The_Manly_Succubus Report | 01/10/2009 8:35 pm
You avi is funny. XD
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

*BRAKE*

Oops.... Uhhh, I gotta fix that.

Chick-chicky-boom, Chick-chicky-boom...

Don't worry...

...Be happy!

I know, I'm much too sexy for my own good...

So... many... of me.... O.O