About

Friends

Viewing 12 of 12 friends

Journal

Please enter your journal title here


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Z-MetalDexx

Report | 06/01/2016 5:06 pm

Z-MetalDexx

tommy! been a long time dude. nope dont have a steam account. do u have a facebook maybee?
Kashizu

Report | 04/29/2014 11:35 pm

Kashizu

sup bro.. whats up.. i'm very goods very good.. and you dude? wacha up to??
Kashizu

Report | 02/07/2014 7:49 pm

Kashizu

tooo lazy? u been chatting with kainchi?.. tell him to chck his gaia
Kashizu

Report | 02/05/2014 7:44 pm

Kashizu

here find me.. Enrique A Suave .. bleach picture
Kashizu

Report | 12/20/2013 10:10 pm

Kashizu

ya.... Rofl.. carefull man.. i hear sometimes the cold over there might be bad.. soo put on all ur fury clothes and .. maybe some ice kates mrgreen
Kashizu

Report | 12/18/2013 1:19 pm

Kashizu

and yourself? working hard? or hardly working?
Kashizu

Report | 12/18/2013 1:18 pm

Kashizu

Suuup dude.. yeah good.. chilling working and sleeping.. lol.. yeah still playing wow.. I just got back cuz i stopped playing for 3weeks
Kashizu

Report | 10/28/2013 9:32 pm

Kashizu

lol.. okeys.. yeah.. by june or july if you can.. take it easy man
Kashizu

Report | 10/27/2013 5:52 pm

Kashizu

lol yeah.... sry bro.. what time u leaving?
Kashizu

Report | 10/24/2013 8:58 pm

Kashizu

hey bro.. sry. i won't make it friday.. i told Ferndo to message u..before 10am

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.