Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 284 comments

XxTaKaHaRuxX's avatar

Report | 05/09/2013 12:03 pm

XxTaKaHaRuxX

HAI! smile
kimcheese's avatar

Report | 12/20/2011 8:40 pm

kimcheese

Eh stuff has happened lol.
LIMsArt's avatar

Report | 12/08/2011 8:13 pm

LIMsArt


Haha, yeah I like Diablo too. :3 I actually didn't think about Diablo until right after I already sent you my comment. XD But I like to be archer because I just love bows and arrows. (also my favorite weapon to use in Zelda lol) I would actually like to learn how to use a bow and arrows in real life some day, maybe own my own bow. -^v^- That would be awesome. Then afterwards I can learn how to ride a horse and shoot the arrows on horseback and be even more like Link. HAHA XD
Anyway, it would be awesome to get to know you moar so if you ever wanna PM me or hang in towns or play games together on Gaia, let me know! :3
LIMsArt's avatar

Report | 12/08/2011 4:25 am

LIMsArt


By the way, I don't think you look ugly at all. I think you would look very cute with a pair of bunny ears and fluffy tail! -^v^-
I'm also a gamer, I love games like Zelda, Dragon Age, Dead Space, stuff like that. X3 I also like computer games like Starcraft, LOTRO, stuff like that. XP
Also, I'm an artist and I also like to draw avi art for people so if you're interested, let me know! I'd love to draw a cute bunny furry like you. 3nodding
kimcheese's avatar

Report | 12/07/2011 4:02 pm

kimcheese

Pfft razz
LIMsArt's avatar

Report | 12/07/2011 3:21 pm

LIMsArt


Why thank you! -^w^-
I'm sure you have epic taste in music as well if you also like Basshunter. X3
kimcheese's avatar

Report | 12/07/2011 1:38 pm

kimcheese

Haha I have a tank top and a jacket xD
kimcheese's avatar

Report | 12/07/2011 1:35 pm

kimcheese

Lol it's 40 here I live in tx :p
kimcheese's avatar

Report | 12/07/2011 1:28 pm

kimcheese

Lol I'm good got a lot of homework for finals and its freezing here
kimcheese's avatar

Report | 12/07/2011 1:25 pm

kimcheese

^^ How are you?
kimcheese's avatar

Report | 12/06/2011 3:59 pm

kimcheese

Awww I just got mine fixed recently
kimcheese's avatar

Report | 12/06/2011 3:48 pm

kimcheese

My laptop crashed D:
kimcheese's avatar

Report | 12/06/2011 3:41 pm

kimcheese

Been awhile huh? razz
kimcheese's avatar

Report | 12/06/2011 3:37 pm

kimcheese

Kaito!! heart
FluffyKisaragi's avatar

Report | 12/01/2011 9:04 am

FluffyKisaragi

same with my bro lol xp he's a Zelda nerd xD
FluffyKisaragi's avatar

Report | 11/30/2011 7:05 pm

FluffyKisaragi

lol, my bro plays that too, he also got Skyward Sword early and acts like a dope when he plays it blaugh
FluffyKisaragi's avatar

Report | 11/30/2011 6:28 pm

FluffyKisaragi

lol, never played it before, I prefer racing games more though whee
FluffyKisaragi's avatar

Report | 11/30/2011 6:22 pm

FluffyKisaragi

Wow cool! I know bro's going crazy waiting for MW3, I guess he got tired of sucking at Ops rofl
FluffyKisaragi's avatar

Report | 11/30/2011 6:12 pm

FluffyKisaragi

Oh, the usual, smacking my bro and hanging out whee
FluffyKisaragi's avatar

Report | 11/30/2011 5:55 pm

FluffyKisaragi

IKR? How has you been? blaugh
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!