bout jajee :D

jajee.14.putrajaya.buncit?


AND THIS IS MY DAMN CUTE CAT.. smile

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


YAKITATE JAPAN..!

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


LIFE IS WHAT IT IS

User Image

User Image

this is MY store..!!!

come my fwens..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha

 

View Store

VROOM..................!

Meet-up and Rally

 

wHaT i RitE aLL dAy...

View Journal

its my journal....! NOT URS..!

hey.. cmnt my journal entries.. they r kinda weird.. i know.. anyway.. thats how i am..

songs songs songs

Unable to identify Vimeo video URL.

.j.a.j.e.e.

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

if u have seen y pro.. cmnt..!or ELSE..!

View All Comments

yunie98 Report | 08/27/2010 7:47 pm
yunie98
hello jajee...what's going to your profile??it is not clear...
CountBlitzZ Report | 08/28/2009 7:12 pm
CountBlitzZ
eyp..hai
xD
Ierah_syahirah Report | 06/07/2009 7:27 am
Ierah_syahirah
hey hey hey
happy becoming birthday!
wohoooooo, i'm the first one who wish u!
a midnight dream Report | 03/07/2009 12:17 am
a midnight dream
ok la 2..
a midnight dream Report | 03/02/2009 4:07 am
a midnight dream
hall..

hehe..

i want ur dress..

hehe..

cute..
a midnight dream Report | 02/28/2009 12:38 am
a midnight dream
..hall
UNKN0WN AVATAR Report | 02/20/2009 12:05 am
UNKN0WN AVATAR
indeed User Image
UNKN0WN AVATAR Report | 02/19/2009 11:53 pm
UNKN0WN AVATAR
yeh....but i have finished now xD

hehe i can now resume enjoying my life User Image

hehe
UNKN0WN AVATAR Report | 02/19/2009 11:41 pm
UNKN0WN AVATAR
school is very good atm....but i am very glad that it is the weekend now xD

im stuck doin maths hwk right now though >.>
UNKN0WN AVATAR Report | 02/18/2009 1:06 am
UNKN0WN AVATAR
hello jajee User Image

hmmm not much at the moment, im a bit bored too xD

appriciate dem..!! my visitors!!

keisha

[img:39c2cae4c0]http://img233.imageshack.us/img233/8647/copy1ofdsc00739zt6.jpg[/img:39c2cae4c0]

SHE REPRESENTS ME

 

want r on meh..!

my fav...

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

f.o.r.u.m.s

Posts per Day: 0.03

Total Posts: 140

Latest Posts

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture

jajee

?!Like Duh!?

<MYSELF.... MY LIFE..!!>

TELL MEH WAT I CAN BUY 4 D BACKGROUND OF MY AVI