Unable to identify Vimeo video URL.
 

Comments

View All Comments

Finder of Spirits Report | 01/13/2015 8:46 am
Finder of Spirits


It has been very boring here since they took Zomg off. All I can do is make money and no reason to spend it. sad
incredible Sonic109 Report | 08/18/2013 3:27 pm
incredible Sonic109
Umm, dude the pic of you is kinda hard to see ...... sweatdrop xp
Hi! biggrin
dat social anxiety Report | 06/26/2013 11:43 am
dat social anxiety
Cool Avi
SurrealisticPill0w Report | 04/25/2013 3:01 pm
SurrealisticPill0w
i know sad I'm here for you if you need anything. <3
SurrealisticPill0w Report | 04/24/2013 11:24 pm
SurrealisticPill0w
I missed you, dude sad
SurrealisticPill0w Report | 04/23/2013 5:21 pm
SurrealisticPill0w
lmao, you actually listened to me? xD

http://www.youtube.com/watch?v=6Ju3m4fp8-0&feature=youtu.be mi hermano y yo xD
Rei Parfait Report | 03/15/2013 4:31 pm
Rei Parfait
NOMNOMNOMNOMNOMNMO
PIE IS GOOD AMIRITE?!?!
Rei Parfait Report | 03/15/2013 2:35 pm
Rei Parfait
I have one of those!
PINK, ME LIKEY.
HERE HAVE SOME PIE yum_pumpkinpie
Rei Parfait Report | 03/15/2013 1:43 pm
Rei Parfait
WUT?!?! POPE PLZ.
HERES SOMETHING FOR YOU TO STUFF ON YOUR STRAWBERRY SHORT s**t yum_sausage yum_sausage yum_sausage
emotion_awesome emotion_awesome
Rei Parfait Report | 03/15/2013 11:00 am
Rei Parfait
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFU-
I am the meatball of the pope?!?!?! Whoa, best day evarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
-kneels-
Oh almighty Strawberry Short s**t, You are truly magnificent.
BUT I'm still, I'm still Jenny from the block!

About

hi gaians my name is jerson,im 21 years old my favorite animal is th panda my favorite bird is th dog,my favorite fish is th linguini oooh yeaaah emotion_dealwithit any questions just ask =^.^= if not ill bite u and u will turn in to a zombie with me emotion_zombie and conquer this world lol pretty amaizing of me huh? ...ik i am wink

would anyone b nice and donate gold or items ? plz? C: id b very greatful

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Total Value: 3,587,948 Gold
[Item Information]

Item List:
10th Anniversary Mini Angelic Halo & Winglets
Gray SKA shoes
Ponzu the Panda
Secret Sparkles
Those Black 90s Gloves
The Lusty Scoundrel
Street Fighter IV Megapack
Bio Exorcist
Lumiere Noire
Ancient Katana
Oculus Magica
Dark Star
Bakeneko Fangs
Nartian Star
Toned Keido
The Gravedigger

THIS IS MEH cool
User Image
 
 
picture
picture
J panda kitsune

my avatar B|