Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 1042 comments

ll C r e m e's avatar

Report | 06/16/2012 10:05 am

ll C r e m e

Awesome c:
I'd forgotten to ask you: what made you change your mind about Gaia? smile
ll C r e m e's avatar

Report | 06/14/2012 9:18 am

ll C r e m e

Heyy! How are you? biggrin
paige rage's avatar

Report | 06/12/2012 6:50 pm

paige rage

Hey, how's it going.
Mei-liene's avatar

Report | 02/26/2011 5:33 am

Mei-liene

same here :/
Mei-liene's avatar

Report | 02/24/2011 1:28 pm

Mei-liene

JAASSOONN!!!! ; 3; ive been fine hbu?!? and i miss you too
Highschool sucks! lol and thank you!
ShadedAstral's avatar

Report | 02/19/2011 5:45 pm

ShadedAstral

Congratulations on your nephew being born :3 Were you doing bad on your school work? xD
iiBabyBear-x's avatar

Report | 02/13/2011 1:49 pm

iiBabyBear-x

Heey.. sorry about that earlier... i made a very bad judgment neutral
rosescary's avatar

Report | 02/13/2011 7:15 am

rosescary

OMG JASON I MISS YOU SOOOOO MUCH!!!!!!! 8D
ShadedAstral's avatar

Report | 02/10/2011 7:28 pm

ShadedAstral

I've been good :3

how about you?
ilyon2012's avatar

Report | 02/10/2011 6:47 pm

ilyon2012

Lady Gaga's new single Born This Way comes out tomorrow! So excited!
rosescary's avatar

Report | 10/14/2010 6:04 pm

rosescary

YAYAYAYAYAYAYAYAYY JASON WE MISS TALKING TO YOU SOOO MUCH!!! we're gettin on gaia everyday now biggrin lifes been good...school is just a little difficult this year cuz we're in all honors and AP classes (except for math, cuz i SUCK at math lol) what about you? biggrin DDDDDDDDDDDDDDDDD
Rebecca549's avatar

Report | 10/03/2010 3:17 pm

Rebecca549

Jason yay!! Gaia is very slow on my computer nowadays for some reason. Do you have a Facebook or AIM? It would be a lot easier for me to talk to you on either of those websites. Anyway, how are you??
rosescary's avatar

Report | 10/03/2010 3:09 pm

rosescary

Jason!!!! i miss you! sad
flower_child28's avatar

Report | 07/27/2010 3:26 pm

flower_child28

You want 10000000 gold then copy/paste this to 10 porifle and press f4 then log out and log back in and check your gold!!!!!! it realy works
Rebecca549's avatar

Report | 05/11/2010 1:36 pm

Rebecca549

hey ilyon, i would really like to talk to u again sometime. whenever u come back to gaia, send me a message, because I would hate for us to completely lose contact. You were my best friend five years ago, and i hope we can still keep our friendship unless our differences truly break us apart. I hope we can talk again soon. :]

Rebecca
rosescary's avatar

Report | 12/13/2009 9:58 am

rosescary

hey! long time no speak smile
Rebecca549's avatar

Report | 10/25/2009 2:21 pm

Rebecca549

Wow! That's great!!! > biggrin
Sure! I'd be happy to make you one! :]
Rebecca549's avatar

Report | 10/24/2009 7:26 am

Rebecca549

http://www.gaiaonline.com/arena/art/painting-and-drawing/vote/?entry_id=101794689#title
Rebecca549's avatar

Report | 10/23/2009 2:47 pm

Rebecca549

Okay! biggrin
Thanks!! :]
Uhh, I kinda forgot your number. Could u send it to me via private message? I'm sorry.
Rebecca549's avatar

Report | 10/17/2009 7:34 am

Rebecca549

Hey! I need your help. I've decided to open an art shop, but I'm not sure how I should do it. Can you help me?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!