Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 982 comments

Emanta's avatar

Report | 10/03/2010 7:15 am

Emanta

Naya, it's me Nini..... Lady Torture was banned and I have to start all over again.
Hit me up sometime :3
xoxo heart
exf's avatar

Report | 09/27/2010 4:13 pm

exf

I like your hair exclaim
iiBxtchItsLadyGaga's avatar

Report | 09/03/2010 1:21 pm

iiBxtchItsLadyGaga

Haha never mind! (:
Soo how is life!?
iiBxtchItsLadyGaga's avatar

Report | 09/03/2010 1:19 pm

iiBxtchItsLadyGaga

heyyy! My house? :33 I need helpp!
Lady Torture's avatar

Report | 08/22/2010 7:34 am

Lady Torture

OMG Naya! Of course I remember you, how have you been? Do you have like another account or you just plain forgot about me? emo rofl
Lady Torture's avatar

Report | 07/23/2010 3:08 pm

Lady Torture

happy late bday!
how are you?
I miss you!
talk to me!
send signals!
:3 ~Von
Zoona's avatar

Report | 07/20/2010 2:03 pm

Zoona

Happy early birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vashtateira's avatar

Report | 06/02/2010 8:11 pm

Vashtateira

i'm good. how about you? :3
Vashtateira's avatar

Report | 05/30/2010 7:41 am

Vashtateira

Welcome back hun..
i love you too. <3
Plaguespr34der_zombie's avatar

Report | 05/30/2010 5:10 am

Plaguespr34der_zombie

Well you were an awsome friend,so i cant help but be sweet lol
But just be alittle patient,they do have other claims to look through so no worries.
I just hope it works out for ya. D:
But yes,talking is good X3
Plaguespr34der_zombie's avatar

Report | 05/29/2010 10:11 pm

Plaguespr34der_zombie

Aww well that sucks,make gaia give you your stuff back DX
But come back,i miss you D;
I dont wanna lose a friend ;o;
Plaguespr34der_zombie's avatar

Report | 05/26/2010 3:23 pm

Plaguespr34der_zombie

Hello again.
Dont know if you remember or anything lol
But yea been gone a long long time @_@
violetpastelblue's avatar

Report | 04/21/2010 1:34 pm

violetpastelblue

you should add me
Vashtateira's avatar

Report | 04/19/2010 7:43 pm

Vashtateira

i'm okay love. hby?
i miss you more. D;
(gaia diddn't tell me you sent a comment gonk )
Lady Torture's avatar

Report | 04/18/2010 9:03 am

Lady Torture

omggggggggggg D:
o man that sucks, report him, I tried to stare his profile but the jerk made it private
apparently even he left that account, you can try to create a scam report and then
it'll take aprox. a week for a response from customer support.

ah and btw..... well let me pm you that rofl
Lady Torture's avatar

Report | 04/18/2010 8:26 am

Lady Torture

have you reported the douche who made that with your item already? :0
MAZOGA's avatar

Report | 04/17/2010 6:34 pm

MAZOGA

i masturbated to your boobs
ll iPain ll's avatar

Report | 04/17/2010 6:20 pm

ll iPain ll

Hey Whats Up biggrin
courtlort's avatar

Report | 04/15/2010 2:50 pm

courtlort

thanks for your purchase of the simple teal skirt
Lady Torture's avatar

Report | 04/13/2010 10:58 am

Lady Torture

I don't know ; ; I just feel it ; ;
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum