About

HIYA PPLZ !!

ITZ DA ONE AND ONLI R3AL3ST CHiQKA , YA GURL KIKI AKA. MIDDLE NAME MARIAH !!

HMM SUMTHINGS ABOUT ME ..

AGE: OLD ENOUGH

BORN N RASIED: GEORGIA

WHO AM I?

I'M ONE OF DA KOOL3ST CHIQKZ U'LL EVA MEET..SUCH AS: NICE,FUNNEH,SWEET,OUTGOING,FUN 2 BE AROUND TYPE OF GURLIE.

HOBBIES:BASKETBALL,SINGIN,SHOPPIN,DANCIN,DRAWIN,WRITIN SONGS,TEXTIN, HANGIN WIT MY PEPZ ETC.

STATUS: CURRENTLY " TAKEN biggrin "



OH ANOTHA THING BOT DIS RIDE OR DIE CHiQK (DRAMA) <-----

!!DRAMA!! 2 ME IZ IM RL IMMATURE SHYT ALL IMA LET U KNO IZ DNT BRING IT 2 ME , DNT START SHYT WIT ME CUS I ANIT GOIN HAVE IT ; (HATAZ) ANYWAYZ IM THING IS EVRYBODY ISNT BORN 2 LOOK CUTE , SO IF U GOT A PROB DEN ALL I GOTTA SAY IZ
!!!(f** UUU)!!!


User Image

LMAO IM SORRI BUT I WAS JUST HAVE FUNN DX
IF U HATE NOW I RLY UNDERSTAND

GET BAK AT CHA GURL :
WELL DATZ ENOUGH BOT ME IF U WANNT KNO MORE JUS HIT ME WIT A COMMENT PM W/E .

WELL DATZ PRETTY MUCH ALL YA NEED 2 KNO .

[NEW AVI!!]

User Image
Total Value: 5,906,173 Gold, 10,000 Tickets
[Item Information]

Item List:
Golden Yellow Ribbon
Lovely Genie Gold Nose Ring
Oculus Magica
Chyaku Norisu Scarf
Gold Promise Ring
Black Leather Belt
Suspenders
Gold Pocket Watch
Elegant Veil
In Da Hood Gold Necklace
Steel-plated Ninja Band
Gold Mountain Red Vest And Shirt
REBEL YELLO! Bottled Cooler
KiKi Kitty Plushie
Ancient Katana
Guitar of Angellus
Guitar of Demona
Wed to Darkness
Demonbow
Dark Halo
Winter Rose
Red Tennis Socks
Trendy Dark Skinny Jeans
GO Phones
Pandy Pack
Winter Fox Mink
Demonic Anklets
Cloud
Pearl Earrings
Scar of the Warrior
Scar Of Duelist
The Lusty Scoundrel
Heart Boxers



ABORTION IS DIRTY MANN

Month One


Mommy,
I am only 4 inches long,
but I have all my organs.
I love the sound of your voice.
The sound of your heart beat
is my favorite lullaby.


Month Two

Mommy,
Today I learned how to suck my thumb.
If you could see me,
you could definitely tell that I am a baby.
I'm not big enough to survive outside my home, though.
It is so nice and warm in here.


Month Three

You know what, Mommy?
I'm a boy!!
I hope that makes you happy.
I always want you to be happy.
I don't like it when you cry.
You sound so sad.
It makes me sad, too,
and I cry with you even though
you can't hear me.


Month Four

Mommy,
my hair is starting to grow.
It is very short and fine,
but I will have a lot of it.
I spend a lot of my time exercising.
I can turn my head and curl my fingers and toes
and stretch my arms and legs.
I am becoming quite good at it, too.


Month Five

You went to the doctor today.
Mommy, he lied to you.
He said that I'm not a baby.
I am a baby, Mommy... your baby.
I think and feel.
Mommy, what's abortion?


Month Six

I can hear that doctor again.
I don't like him.
He seems cold and heartless.
Something is intruding my home.
The doctor called it a needle.
Mommy what is it? It burns!
Please make him stop!
I can't get away from it!
Mommy! HELP me!


Month Seven

Mommy,
I am okay.
I am in Jesus' arms.
He is holding me.
He told me about abortion.
Why didn't you want me, Mommy?


Every Abortion Is Just . . .


One more heart that was stopped.
Two more eyes that will never see.
Two more hands that will never touch.
Two more legs that will never run.
One more mouth that will never speak.

If you're against abortion, put this in your profile




Boy: I <3 u and her. Girl: Pick 1. Boy: I'm dating her. Girl: Congratz. Boy: She broke up with me...you? Girl: You had a chance but you left


------------------------------------------------------------------------------------


Girl:


i love you





Boy:


Yeah I know, everyone loves me!





Girl:


Really?





Boy:


Yeah....everyone of my friends that are girls tell me that everyday.





Girl:


Oh...





but am I only your friend?





Boy:


No...you're my girlfriend...





why?





Girl:


So when I say I love you I really mean it





Boy:


Yeah I know you do mean it...





its just that you dont need to tell me that you love me anymore cuz I know you love me since the day we got together and i love you more each and everyday





Girl:


.......





Boy:


So wanna go somewhere tonight for our 7 month anniversary?





Girl:


Yeah...





where?





Boy:


I dont know...





maybe movie then dinner?





Girl:


Ok





Boy:


I'll pick you up after I get off and get ready ok?





Girl:


Ok





Girl:


What time do you get off?





Boy:


In 2 hours and then I gotta go home and yeah get ready which takes about 15-20 mintues...





Girl:


hey...I thought you didnt have work today...





Boy:


One of my co-workers called in sick.





Girl:


Oh okay! So ill see you around 7:30 then?





Boy:


Yeah! and babe?





Girl:


Yeah?





Boy:


I love you.





Girl:


I love you too!





Boy:


Ok my manager is like looking at me so yeah.... i gotta go.





Girl:


Ok bye.





Boy:


bye





***************************


***************************


***************************





2 hours later...


The guy drives to his girlfriends house and walks up to the door and rings bell.





Girl:


Hey! (gives a kiss to her boyfriend)





Boy:


Wassup...





you ready?





Girl:


Um...wait...





let me get my bag and we can go, ok?





Boy:


Ok..





**They both watched a movie and ate dinner...once they were done eating they headed back to the car but before she got into the car...**





Boy:


Wait! Can I blind fold you?





Girl:


Why??!





Boy:


Its a suprise





Girl:


What kind of suprise?





Boy:


A big one





Girl:


Okay but only if you promise me that you will hold my hand while we're driving





Girl:


Ok blind fold me...





**So they drove off...**





**and then they stopped**





Boy:


Ok we're here!





Girl:


Where?





Boy:


Wait let me walk you to the place!





Girl:


What place?





Boy:


Somewhere! (and gives a kiss to her on the lips)





Girl:


Baby!...





**The boy walks her to the place.**





Boy:


Ok...


let me take the blind fold off you





Girl:


Where are we?





**He takes it off her and she opens her eyes and sees the view of the city and at that same spot...that's where he first asked her to be his girlfriend...**





Girl:


Oh my God....


(tears come down)





Boy:


Why are you crying?





Girl:


This is where you first asked me out..





Boy:


What are you doing the rest of your life? (he asked on his knees and after he says that...behind him...





***in the air it says "Will you marry me?" in fireworks**





Girl:


(tears come down faster)





Boy:


I wasnt at work when you called me...


I was planning this whole thing!





Girl:


Get up!





Boy:


Yeah?





Girl:


(kisses boy)





Boy:


Is that a yes or a no?





Girl:


Yes













OH AN PICZ DNT SHOW ONLINE 2 MANY HATTAZ !!
HOLLA!!




Friends

Viewing 12 of 254 friends

Journal

THIS IS ME !!

HEY MY SPECIAL GAIAN FANS FAMLIY IN FRENDS!! THIS IS ME KIVIA , WIT A K , I MUST SAY!! I IM 16 YEARS OLD !! IM FRUM GEORGIA, BORN IN GEORGIA,LIVE N GEORGIA OK I GUESS U GET THE PICTURE LOL. WELL IM AND VERY FUN AND OUT GOING PERSONALITY . I LU


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

iEatYoPuSSeH

Report | 08/10/2009 6:13 am

iEatYoPuSSeH

I know dey took after dere

dad (:
OMG itz cece nikka

Report | 08/09/2009 10:06 am

OMG itz cece nikka

Hey qirl! Thanks for putting me in your top! iHave you in mines too. your the 4th person.
iEatYoPuSSeH

Report | 08/08/2009 9:52 am

iEatYoPuSSeH



I just put ma pictures and ma

Wife and ex-gf pictures together

and made a baby...Buh do you think dey cute?
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:30 pm

iEatYoPuSSeH

lmfao i
know..buh do yuh wanna see ma kids?
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:26 pm

iEatYoPuSSeH

mama

i do..do yuh wanna see ma kids?
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:20 pm

iEatYoPuSSeH



Lmao!!

Mama i dont immurte around her

And if i like a gurl imma get her

Mom yuh dont understand i got that

mad game..no gurl can resist it..and idk when it is.
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:15 pm

iEatYoPuSSeH





Yuh comin' to

ma wedding?



And do yuh think
ma gf is cute? she
on ma backround
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:07 pm

iEatYoPuSSeH

Lmfao!

anytime she go to far ill tell yuh lol


and mama im trying to be good cause im gettin married
& i have 4 kids that do what i do so imma try being good..
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 12:00 pm

iEatYoPuSSeH



Lmfao! awweh

i start school on August 19

And naw i made her mad she acts like

a b***h..buh she knows not to go to far cause

i know her password..and i can easy hack her :]
iEatYoPuSSeH

Report | 08/06/2009 11:50 am

iEatYoPuSSeH

Lmao!..i know right cause im a naughty boy..lol



And cool..when do school start for you?

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.