II Cookie_Angel II

II Cookie_Angel II's avatar

Birthday: 04/27

In Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

What I'm Wearing Right Now!

My Interestes

 

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

About

Well i see here u wanna know about meh rite? ^^
well lets start ^^.
My name is Shanaya but people call me Shay ^^ <3
I am:
Slim.
Long Hair.
Got light / dark brown hair.
I love the colour Blue.
I do gymnastic.
I love playing Beach Volleyball / Netball.
I Love caring , nice people.
Hate mean people.
I Wuv people with a warm personality. (hehe) ^_^
<333333333333333333333333333333333 xD
Now u know abit about me but u wanna know more Be My Best Friend ^^


Comments

View All Comments

Meaniingless Report | 04/23/2015 8:51 am
Meaniingless
Hi Shay, remember me? Its been 5 or more years now but I hope you're doing great. Take Care!

~Love, Joshua.
Meaniingless Report | 04/27/2014 4:07 am
Meaniingless
Yep 4laugh
ultimate body guard Report | 07/09/2010 11:10 pm
ultimate body guard
i realize it after i saw your comments in my profile its like beingme agin i still love you i love you
ultimate body guard Report | 07/09/2010 11:09 pm
ultimate body guard
babe i miss you and now i realize that i still love you hope to catch you online and i hope that you still remember me. T.T
GORGONIAXXX Report | 05/17/2010 8:10 pm
GORGONIAXXX
u have flyff !!!omg me too
1-800 Toxic Ice Report | 04/27/2010 5:11 pm
1-800 Toxic Ice
Happy bday
MarkJya Report | 04/19/2010 6:34 pm
MarkJya
>< wowo really
Ellaroxursox101 Report | 04/12/2010 12:09 pm
Ellaroxursox101
inlove with ur bg!
iFRESSHi Report | 04/08/2010 9:08 pm
iFRESSHi
lol i am not actully his sis i am his girl bestfriend his hella nice lol xD
leeann90 Report | 04/08/2010 1:07 pm
leeann90
About
HEY! COPY AND PASTE THIS TO AT LEAST 10 PROFILES, THEN PRESS F5 AND F9 TOGTHER, AND GET 1,000,000 GOLD, MORE PROFILES MORE GOLD

Signature

Best Friends Forever!

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 1

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
Kawaii Jenzzy
todothecheesemonger
Hamguy21
i hate u xP
iiKikyo
Jak Inazuma
AznPersuazion
Mikelle_5
Maex-16
Koori Rose
darkprince169
ultimate body guard
starful kitty2
Pyro-Corleone
II WaNdOm II
II WaNdOm II
Breezi Angel
MarkJya

User Image

User Image

Were Best Friends Forever!!!

My Comments!

My Good Friends!

Best Friend In Flyff!<3

SHAY

ELEMINA

KITAH

Kary