Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

Comments

View All Comments

Watergoddess235 Report | 09/25/2009 11:27 am
Watergoddess235
Happy birthday
Imagerie Report | 07/16/2009 9:11 pm
Imagerie
yoyoyoyoyoyoyoyooo,
ahahahhh i'm so bored right now. );
i should actually be sleeping...
so maybe i'll dream of you? (;
byebyeee bby. ♥
Imagerie Report | 07/12/2009 3:56 pm
Imagerie
LOL why wouldn't you be on my profile. ;D
looove youuuu.
Imagerie Report | 07/28/2008 9:03 am
Imagerie
OH LOL.

i didn't see. (;



and aiight, i shall kill your gma's computer.

=DD
Imagerie Report | 07/28/2008 8:49 am
Imagerie
KARO.

you never answer me. ;[



lul.

btw, what's with your emesen? it keeps messing up whenever we talk.
Imagerie Report | 07/21/2008 9:00 am
Imagerie
hello karoo. :3
Momoshiro Takada Report | 03/23/2008 8:50 am
Momoshiro Takada
Happy Easter =)
Batou62 Report | 03/16/2008 4:03 pm
Batou62
wtf i didnt post that comment
Batou62 Report | 03/07/2008 1:25 am
Batou62
try this out!send this to at least 7 people then press f11 youll get 100,000 gold
Memoire du Morraine Report | 03/06/2008 5:07 pm
Memoire du Morraine
thanks for buying at my store User Image

Signature

 

About

hey!!! im a super energic person kinda weard and stupid but i like that soooooo thats all bebye-xox-
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
kaito-kitsune
Imagerie
Lives to dance
icecreambanana
A-Vampires-Wish