I Ur Bish I

I Ur Bish I's avatar

Last Login: 06/13/2020 6:02 am

Birthday: 11/05

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

No items equipped.

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

About

My name is Troy Martin
age 13
i live in beaverton oregon
i love video games
i love lisenting too music (fav song Lmfao shots, Lmfao party rock)
I AM NOT BISEXUAL IM STRAIGHT SOO BOYS BACK OFF

Comments

View All Comments

Xx-Cullie_Girl-xX Report | 05/19/2013 2:41 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
that is good and thanks smile
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 04/04/2013 2:15 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
same here ive been kinda busy lately tho doing beauty school and collage at the same time is a lot of work haha but yeah im sorry smile how ya been tho hun?
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 02/15/2013 7:21 am
Xx-Cullie_Girl-xX
awh sure smile ill be your valentine heart
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 02/07/2013 6:30 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
Ello hun smile
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 01/10/2013 12:43 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
haha cool ive made a few more new friends too but besides that nothing really at all
Suteshii Report | 01/09/2013 10:21 pm
Suteshii
nothing much, you?
Suteshii Report | 01/09/2013 5:41 pm
Suteshii
hey!
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 01/09/2013 2:00 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
yeah haha dad lives there while mom lives in the states smile but yeah so what you been up to?? <3
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 11/02/2012 12:51 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
haha heyy hunn! smile nothing much has been going on back in school and back in england too
Xx-Cullie_Girl-xX Report | 08/10/2012 8:18 pm
Xx-Cullie_Girl-xX
same here smile

Signature

 

Recent Visitors

SheFerret on 06/20/2020

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 2

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
II_Barbie_Go_Crazy_II
iiEXPLOITii
SheFerret
NippleSauce

mii bro

mii sista from another mista

My daughter

QUESTING Carlos the alpaca. plz help i will pay back plus intrest

IMA BACK FOOKERS

my new gaia ADD ME --->