I ISH SABRIN

I ISH SABRIN's avatar

Birthday: 12/24

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items
 

About

Heyy. This is Sabrins amazing friend, Kaylee. :3 Sabrin is amazing and annoying at the same time. She talks a lot. ;] But thats okey. She is an amazing friend and I love her to death. ;D We have been friends fer like.. Idk but a long time. She is fourteen years old and smexii. <3 Not lesbian. 8D Haha. She is frickin' awesome when she is hyper. ;] She is like soo cool. o________o Or is shee? Idk. You tell me. xD WTF. HEYY. LIL' BOY. WANNA COME IN MY VAN? I GOT CANDY. ITS YER FAVORITE KIND. ;D Yeh. I'm finished. :3
I LOVE YOU SABRIN...EVEN THOUGH I DON'T ACT LIKE IT SOMETIMES. XD
-KayleeBBY. :3
WOW. This profile is like...SUPER LAME. It could be like a frickin'...SUPER HERO.

EVRYONE MEET SUPER LAME. ;D
HE IS HERE TO SAVE THE WORLD.
WTF. o______o
Yeah. I'm gunna go know. >___>
Bye. ILYSABRINSFRIENDS;D


Aloha ppls! I for one am KAYLA! I hacked Sabrin too! You see, Sabrin calls me a devil, even though i look as sweet as candy on the outside! It is very fun to make Sabrin mad! Thats basically what i do for a living! But i know that deep deep deep down...Sabrin loves me as if i were her own child!(maybe likie deep down by her bladder!) I don't even think sabrin has a bladder....hmm?IDK i'll have to ask.! xD ANYWHO, I hope you like Sabrin's new and improved profile! ;D ~KAYLA or rainbow_pepsi

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Its ish sabrin now.So i wanted to give people a picture of how i look and how i am so heres my best shot.
Zodiac Sign: Capracorn
Birthday: 12/25
State: Florida
Name:Sabrin Salem
Weight:a beast, cow-like
Age: 12
~Favorites~
Fav Dessert: Ice Cream
Fav Veggie: carrot
Fav Fruit: Kiwi or Strawberry
Fav Color: PurPle
Fav Subject: Geometery
Fav number: 19
Fav fastfood:McDonald's !Helz Yeah!
Fav icecream razz arty Time(Yes its One)
Fav Topping: Rainbow sprinkles
Fav Series: Secret Circle
Fav finger: Pinky
~Looks~
Eye Color: Hazel
Hair Color: Dark Brown
Skin Tone: Cameo Beige
Size: Average
Common Clothes: Light Jeans w/ Jacket
Piercings: 1 on each ear
Tatoos: None (I wish)
Height: 5'6
~Perfect Guy~
Hair Color: Brown
Eye color: Green
Skin Tone: Nice Tan
Size: Average & Tall
Height: Five to Six foot
Drugs: !!None Ever!!!!! -.-
Hair Style: Emoish
MuscleLevel 1-10:7
~Back to Me~
Hobbies: Running, Volleyball, Coloring
Siblings: 2 sisters 1 brothers
Drink: Pepsi
Smell: Amber Romance
Purfume: Pink Ice by Rue 21

Comments

View All Comments

I ISH HELL Report | 05/14/2009 9:04 pm
I ISH HELL
<--- this person loves you (no homo)
<--- this person would never hurt you
<--- this person is a true friend
<--- this person has your back
<--- this person is always their for you


i want you to know that you are amazing,

if i dont get this back, i understand.

but i have a game for you. Once you read this comment, you must send it to 15 people that you really care about, including the person that sent it to you.

if you receive at least 7 back, then you are loved

*Don't Delete
I ISH JOHNY Report | 05/10/2009 3:46 pm
I ISH JOHNY
O.o"?
I ISH JOHNY Report | 05/09/2009 6:13 pm
I ISH JOHNY
O,O" rlly?!?!?!?!?
wow thts a surprise
I ISH JOHNY Report | 05/07/2009 12:56 pm
I ISH JOHNY
haiii sabrin nxt time u do ur pro can u take jenna from wit me cuz me goes wit rebecca now ^^
pizza lover921 Report | 05/05/2009 9:17 am
pizza lover921
i called a noob v****a face? lolol i cant even remember!
hellocutie123456 Report | 05/05/2009 8:37 am
hellocutie123456
u butt hole ur eyes arnt green they are hazel u big fat liar
F u C k yOu pos3rz Report | 05/04/2009 4:21 pm
F u C k yOu pos3rz
XDDD I KNOW RITE HES SO FINE
xD
Yeah i have many biggrin
F u C k yOu pos3rz Report | 05/04/2009 4:14 pm
F u C k yOu pos3rz
o:
o:
ALEX EVANS IS SEXAYY!
omg, sorry i love him as well XD
So does my gay friend Jerry o_o
Ninja Kaylz Report | 05/04/2009 1:04 pm
Ninja Kaylz
You think I know?
pizza lover921 Report | 05/03/2009 5:56 pm
pizza lover921
p***s head. lmfao~!!!

Signature

Custom

 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
L retro-rocker
I ISH SABRIN

MY IDOL! <3

I LOVE THIS GIRL! <3