O:

HEEY
woohoo i changed my description! >:3
HERE! THIS IS ME!
NAME: call me Yuki or Hiku :3
AGE: ?? (only my close friends know my age muahaha)
HEIGHT: (not chur buisness!o:< wink
SCHOOL: ?? (stalkers might be out there >.> wink
JOB: (almost got fired xP)
LOVE: (Taken by someone who i never thought i could be with haha am happy right now as things r though :3)
FRIENDS: I usually hang out with random and funny people....*looks around*
YUP xD (but i love them! x3)
HATERS: ........dont really have many of those! ;o
lol
A-A-N-N-D-D
THS ALL FOLKS!
(Special Bonus xD)
Loves:Yaoi
Hates:Selfish people
^^
Gender:Female
(though being a boy would be intresting! ;o)

Comments

View All Comments

NetzumaruX Report | 05/20/2012 8:53 pm
NetzumaruX
brother! 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding mrgreen
Your So called God Report | 12/28/2011 4:27 pm
Your So called God
Hey happy early b day. I miss you somuch so please come back one day. Bye
iBewb Report | 03/13/2011 4:21 pm
iBewb
Come on more often please sweatdrop
lxl Fallen-Wish lxl Report | 01/05/2011 11:35 pm
lxl Fallen-Wish lxl
I just downloaded a thing tru my iPod ; n; a keyboard but it still has thebsame letters just looks different o wo
lxl Fallen-Wish lxl Report | 01/04/2011 8:30 pm
lxl Fallen-Wish lxl
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・* 夕方 上に ぢゃない ( *`ω´) yush you did <3
pacificatory Report | 12/31/2010 11:29 am
pacificatory
Happy Birthday.
You haven't been forgotten ;]
heart
Your So called God Report | 12/04/2010 8:31 pm
Your So called God
Dx
I cant fcking get demonic anklets cause the price keeps going up
Dx
And I sorta bought the Ted and Dusty cause its awsome >D
lxl Fallen-Wish lxl Report | 12/04/2010 2:07 pm
lxl Fallen-Wish lxl
yuki i understand why ^ ^ and thts ok u got lots of things to do but u dont have to quit just take a break from it ^ ^ and remember ill always be here for you yuki just like u did for me when i left ^ ^
pacificatory Report | 12/02/2010 2:00 pm
pacificatory
O-M-G! I read some good ones.
I'm obsessed! rofl
Any luck?
lxl Fallen-Wish lxl Report | 12/01/2010 9:26 pm
lxl Fallen-Wish lxl
hi yuki ^ ^ <3
 
 
 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
ChoirSempai
Save Me Lollipop
Countless Chaos
Tragic Blind Love
Xxemo SHadow1121xX
Zimerick
XZwolfZX
ThatSpiceTea
lxl Fallen-Wish lxl
iBewb

my first expression of yaoi -w-

i was thinking...

''how lewd!''

but i still watched it! xD

grany <O<

User Image