About



More words then ever shall be written by thee but first I shall take some time on what thoughts I'll be willing to write, and announce to those that will be reading. My life and I have been a adventure, which will carry on, and what you'll find out may be surprising or just simply, eh. Social bug, who me? yeah so maybe I'm friendly and like to know many citizens around me, or just simply throughout my life. Nerdy; is something I can relate too, video games (RP games), Anime, Manga, books, role playing, Gaiaonline. I'm a down to earth kinda of guy, not shy about saying hi and meeting a new face, and always up for any type of adventure. If you know me then you'll have down, that this guy has a thing for green stuff, anything green!!! The music that tends to make my ears twitch with joy, is anything between j-pop to rock to techno.









⇘ This is what the fellow person looks like, playing behind avatar! ⇙
User Image

Friends

Viewing 12 of 63 friends

Journal

My Art/signs!


Comments

Viewing 10 of 20 comments.

Quail Tales

Report | 05/01/2021 10:02 pm

Quail Tales

thank you ^^
Aging

Report | 04/26/2021 5:52 am

Aging

but ty ty cat_4laugh i do like it
Aging

Report | 04/26/2021 12:20 am

Aging

Wait u want me dead?!?!11
Aging

Report | 04/25/2021 9:09 pm

Aging

fml i almost had a lil heart atk lol only saw the A.Halo part at first

brb cryin
Aging

Report | 04/25/2021 6:17 pm

Aging

So when are ya gonna get me a halo? redface
S00perPanda

Report | 04/21/2021 8:01 am

S00perPanda

Yeah, all's good!
I'm not super active here anymore, but every now and then I pop in to see how people are doing.
Aging

Report | 04/11/2021 5:04 pm

Aging

because it's all bout them greeens heart

Oh nice! I've just been learning the ukulele today and watching horror death counts on the tube lol.
Aging

Report | 04/10/2021 9:35 pm

Aging

dooo u tho do you really??

but whats up? whatcha up tooo?
Aging

Report | 04/10/2021 7:40 pm

Aging

Lol but I am exclaim Been on this site for more den half mah life emo so sad
Aging

Report | 04/09/2021 8:57 pm

Aging

My sig has a lil gif of me exclaim but I could take a pic.
I ain't nothing special lol.

Signature

⇘ This is what the fellow person looks like, playing behind avatar! ⇙
User Image