HeartOfNightshade

HeartOfNightshade's avatar

Last Login: 07/18/2019 11:52 pm

Gender: Female

Birthday: 09/01

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

About

Heya. The names Maddie twisted
20
I'm an a*****e, so whatever
I love coffee, lightning, Pennywise, onesies, makeup, games, Tim Burton, Sims, and my gecko.
If you're a creep and wanna see my weird a** face, follow my crappy instagram: missmaddie710
I make a lot of puns, bad and good, so be prepared for that.
I don't do much on Gaia. I usually go to towns and either make new friends or piss everyone off <3
Come get to know me dude

Comments

View All Comments

Leonhart118 Report | 12/24/2017 7:36 pm
Leonhart118
Yeah. I will. Feel free to shoot me message anytime. Do you still have my number?
Leonhart118 Report | 12/17/2017 12:06 pm
Leonhart118
All over. lol Been a while. How's it going?
Leonhart118 Report | 12/14/2017 7:45 pm
Leonhart118
Well, this is a surprise. What's up?
Chazzard Report | 12/11/2017 10:30 pm
Chazzard
dramallama dramallama mrgreen ninja
Chazzard Report | 12/05/2017 11:47 pm
Chazzard
dramallama dramallama dramallama dramallama
bubble blowing baby Report | 02/09/2014 9:56 pm
bubble blowing baby
XD
bubble blowing baby Report | 02/09/2014 6:57 pm
bubble blowing baby
RAWR XDDDDD
Dark Shi Eclipse Report | 07/31/2013 12:49 am
Dark Shi Eclipse
Thank you dear for the friend invite~!

Rule : Stay in contact, PM if you have skype/oovoo or something razz
If you have xbox PM gamertags or something idk xD

Have a good day!
Leonhart118 Report | 05/21/2013 9:02 pm
Leonhart118
I'ma leave a comment here. Cuz I'm cool like that. smile
CR-Chan Toyotsu Report | 04/27/2013 3:06 pm
CR-Chan Toyotsu
Hi there razz
 

About

Heya. The names Maddie twisted
20
I'm an a*****e, so whatever
I love coffee, lightning, Pennywise, onesies, makeup, games, Tim Burton, Sims, and my gecko.
If you're a creep and wanna see my weird a** face, follow my crappy instagram: missmaddie710
I make a lot of puns, bad and good, so be prepared for that.
I don't do much on Gaia. I usually go to towns and either make new friends or piss everyone off <3
Come get to know me dude

Comments

View All Comments

Leonhart118 Report | 12/24/2017 7:36 pm
Leonhart118
Yeah. I will. Feel free to shoot me message anytime. Do you still have my number?
Leonhart118 Report | 12/17/2017 12:06 pm
Leonhart118
All over. lol Been a while. How's it going?
Leonhart118 Report | 12/14/2017 7:45 pm
Leonhart118
Well, this is a surprise. What's up?
Chazzard Report | 12/11/2017 10:30 pm
Chazzard
dramallama dramallama mrgreen ninja
Chazzard Report | 12/05/2017 11:47 pm
Chazzard
dramallama dramallama dramallama dramallama
bubble blowing baby Report | 02/09/2014 9:56 pm
bubble blowing baby
XD
bubble blowing baby Report | 02/09/2014 6:57 pm
bubble blowing baby
RAWR XDDDDD
Dark Shi Eclipse Report | 07/31/2013 12:49 am
Dark Shi Eclipse
Thank you dear for the friend invite~!

Rule : Stay in contact, PM if you have skype/oovoo or something razz
If you have xbox PM gamertags or something idk xD

Have a good day!
Leonhart118 Report | 05/21/2013 9:02 pm
Leonhart118
I'ma leave a comment here. Cuz I'm cool like that. smile
CR-Chan Toyotsu Report | 04/27/2013 3:06 pm
CR-Chan Toyotsu
Hi there razz
 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 3

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
HeartOfNightshade
HeartOfNightshade
HeartOfNightshade