isthismynewusrname

hatobureikazu's avatar

Last Login: 09/30/2019 7:09 am

Gender: Female

Birthday: 08/21

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

 

About

ninja Well, I'm hatobureikazu in other words known as heartbreaker. ninja
Well,I'm pretty much a shy sweet and innocent girl. I can't seem to make close friends with girls it's odd and not easy for me to bond with girls.idk sweatdrop
so,most of my friends are guys and yea..some of my guy buds accept me as one of them and not like a girl so much at times.lol
er,well I'm 18.now a freshman in college.whoo college lol
Majoring in architecture.

My real name is Krista and I was named after the fairy from the cartoon Fern Gully. 3nodding I don't like my last name so that doesnt matter.My high skool buds call my Domo or Heartbreaker or Kuri among other nicknames.:3
Really if you want to get to know me or chat just ask.
wahmbulance I love to draw so if anyone would like me to draw them avi art i can do it.Hell, i'll do tattoo art (yes,i've drawn tattoo art for a bud).I actually do have tattoo art requests. (i should sell my tattoo art) >_> wahmbulance

Anyways i'm a pretty cool girl once you get to know me I'm a big kingdom hearts nerd, I love art, anime, music, drawing, video games, martial arts, sparing, day dreaming,i can play the sax(though i havent in a looong while now).
It's rare that I get on Gaia but i do have a myspace(no1seems to use myspace anymore...i still do) and i have a facebook I also like to webcam. razz

Comments

View All Comments

mama009 Report | 07/03/2011 1:21 am
Thnks for buying (:
Lion Drop Report | 10/30/2010 6:03 pm
True XD
Lion Drop Report | 10/29/2010 6:15 pm
Huh who? What, now?... Ohhh. I see. XD
When I made my account, My birth date thing got screwed up. My real irthday's at February XD
Sorry for any confusion
Fang253 Report | 05/09/2010 7:50 pm
i love the icon next to my avi, AWESOME!
Fang253 Report | 04/07/2010 5:53 pm
I think tacho is just confused, everyone says they can SEE he loves me but me. He said he wanted to forget about all our memories last night but after talking it ended with me asking him if a part of him still liked/loved me at all and he said yeah. he even said to my friend a week ago he wishes i was his first even though he and i haven't been together in 2 months! I think he still loves me sometimes because he will do silly tings with me i know he wouldn't do with his other friends that are girls yet he can be a real jerk sometimes. It's weird though because sometimes when he is being a jerk i will say im gonna stop talking to him aor that im gonna stop liking him and he says he will stop. I don't know what to do sometimes, but everyone is telling me not to give up.
Lion Drop Report | 04/06/2010 6:09 pm
MY GRADES!! Cause you asked "Whats up with ME" So my grades are with me so yea... and I turned from average to a tiny bit more than average >=3
Lion Drop Report | 04/06/2010 6:02 pm
THE SKY!!! >=3
Lion Drop Report | 04/03/2010 6:56 pm
Nyahahahahahah! XD
Fang253 Report | 04/03/2010 3:13 pm
well i don't know what to think about tacho, he said he doesn't love me in THAT way any more last MONTH. but lately it's like he does like me. Like well it all started off Wednesday night my ex and i were talking on the phone and it turned out he had work thursday night and thursday was a thing at my school called night at old tech, they have games and food and stuff like that. last year a girl(sorta my rival cuz she likes him) asked him to it and he turned her down and after an hour of convincing him to skip work he agreed. the next morning we were talking in the morning and his friend went up to him and asked if he was goning to the event and he said yeah because someone asked him to it. I didnt know i had asked him to it i just convinced him to go. i got all happy and his friend asked him. "was that someone nancy?" and my ex(tacho) said yes. And his friend said awww that's sweet. then in 5th period we were listening to each oothers music players and he kept asking me over and over what i was listening to on his. then we went to lunch and it ended with him basically trying to feed me cake. then we went to 7th period and we were joking around playing thumb wars and we got eachothers hands and were pulling to do idk what but i enjoyed it and our legs touched a lot and went he would lean over to see something on the board he put his elbows on my thighs and leaned over me. the we went to the event then the library and he left me at the library because he thought i left him and we fought for a while then my friend came by and calmed us down and we started joking around again and he made a comment and i said if you say that again im gonna stop liking you and he said he would stop. and then he asked "why do you like me if im such a jerk anyways?" then i said "shouldnt you just be glad i like you and not question it?" and he said " yeah lol" Then i was standing in front of him at one point and he asked me to get out of the way and i pretended to get all sad and went to sit at the edge of the table all alone and he started shouting my name non-stop until i finally turned around and yelled what an he motioned me to sit by his side. then i asked to guve me a neck rub cuz i felt tense and he started doing it and ended up putting his arm on my back for a while. then he turned away from me and i asked what he was looking for and he said "my friend from class said she might be here" then i got all sad and put my head dow nd he sked wht was wrong and i told him he wanted to be aroun her and he said no and i said liar and kept my head down and he started hugging me, tickling me, and he put a beanie on my head and a scarf and asked me to please be happy again. then my friend ed got me a glass of lemonade and i was drinking some then a friend of tachos gave him a straw because tacho said he wanted some and he kept taking a drink when i would(one drink, two straws, like the movies.) then later when i was wait for my dad with him sitting on steps he sat one step under mine and started squeezing my calf then my dad showed up and i hugged him goodbye.
Lion Drop Report | 03/27/2010 11:46 am
...okay...Dance partay!*dances randomly*

Signature

[img:340bec53b0]http://s.cdn.gaiaonline.com/images/event/valentines2009/npc_photos/liam_aw3n97p.png[/img:340bec53b0]

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 27

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
YETI SNOW
Fang253
Darkside123192
Akito Soma 06
JapanSoul0705
emo_trash_16

...

if u catch me winking it's ok...ur not seeing things.

wanna share?