About

I'm the kinda girl that...


plays the clarinet
doesn't have piercings
is in advanced classes
dislikes being around couples
never had a boyfriend
doesn't go on dates
spends all her time on the computer
has glasses
uses an inhaler
has braces
still goes to Disney World
likes Classic Disney better then the new kind
loves Jude Law
thinks summer is her favorite season
is in band
is a pisces
got her account hacked on Gaiaonline.


So, yeah. Think of me what you want.

relatives over. sorry for not posting. please do not remove me from any roleplays. > w < they'll be here for another 5-6 days..

Friends

Viewing 1 of 1 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

ii Toxic_Markers ii

Report | 03/07/2010 4:29 pm

ii Toxic_Markers ii

HAPPY BWIFDAYYYYYYYYYYYYY User Image
Heh, you probably don't know who this is; my old user-name was emo pantherr
:3
Restores Alertness

Report | 09/04/2009 9:18 pm

Restores Alertness

I'm the only one that doesn't comment on your profile! Btw the thingy down there to prove you're human says HERKUS crews.
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 8:57 am

MercenaryGrax

rofl You're kinda cruel sometimes you know? It's funny in a way...though...huh. @.@ I lost my train of thought there.
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 8:35 am

MercenaryGrax

@.@ *simply bows down to you*
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 8:21 am

MercenaryGrax

lol. Well you do a good job my friend. *bows* I concede, there is no way I could possibly defeat you in the ways of the mind game. XD
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 8:19 am

MercenaryGrax

I don't know anymore! XD You've killed my brain once again Miss Huggie! XD
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 8:11 am

MercenaryGrax

Sorry, I'm sorry!!! *starts begging you for forgiveness* I do think you're pretty cool, you just like to pick on me a lot. XD
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 7:43 am

MercenaryGrax

lol. Apparently I've found that out the hard way. XD
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 7:10 am

MercenaryGrax

Ok....that so wasn't nice of you. XD That sucked!
MercenaryGrax

Report | 09/02/2009 7:07 am

MercenaryGrax

Nooooooooooooo!!!!!! *quickly scurries back into my body and miraculously revives myself completely uninjured and I run like hell so you don't do it again* razz