Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 24 comments

Tabibitochibi's avatar

Report | 05/22/2008 8:30 pm

Tabibitochibi

zomg ... how do u add the gift thing ...? XD
Tabibitochibi's avatar

Report | 05/17/2008 11:31 am

Tabibitochibi

PT TIME~! So do u wanna dance *points at the prom* XD
Kurai_Cosplayer's avatar

Report | 05/09/2008 9:27 pm

Kurai_Cosplayer

awsome! ive been good as well. biggrin
Kurai_Cosplayer's avatar

Report | 05/02/2008 9:36 am

Kurai_Cosplayer

hey whats up?
Tabibitochibi's avatar

Report | 04/29/2008 5:23 pm

Tabibitochibi

zomg! handy-down-time! LMAO thx fort the gift. X3
Tabibitochibi's avatar

Report | 04/26/2008 11:36 am

Tabibitochibi

"..." AAAAAAARGH *slaps you over and over* =.=;
Oyah nice straw hat btw ^ ^b ... *slaps*
Verlangsamt's avatar

Report | 04/26/2008 7:44 am

Verlangsamt

Thanks for buying my s**t.
Tabibitochibi's avatar

Report | 04/12/2008 7:51 pm

Tabibitochibi

Hayhay, just wanted to drop by and see how's stuff going~
XP Nice goggles btw~
ZeroRast187's avatar

Report | 04/07/2008 1:03 pm

ZeroRast187

I don't know the ******** man s**t this girl boyfriend just came to me and like talk to me what the ******** are you doing talking 2 my girlfriend like that and i was like what the ********??? i didn't take so are started talking s**t back to him and for the first that guy is a wussy cuz he gave me a msg why didn't he give it at the comment so the gf can see that stupid a** he talk's big cuz this is internet stupid a** if i can find hmph you know me man
__x-YurrMamaBitchez's avatar

Report | 03/31/2008 3:50 pm

__x-YurrMamaBitchez

nahw i used to lol. but that was like 3 months so yeh you have any videos ? [=
__x-YurrMamaBitchez's avatar

Report | 03/30/2008 4:30 pm

__x-YurrMamaBitchez

you c walk ?
Tabibitochibi's avatar

Report | 02/27/2008 2:43 am

Tabibitochibi

Hayhay THX!
And idk, how handsomely are you going to pay me? razz
__x-YurrMamaBitchez's avatar

Report | 02/23/2008 3:10 pm

__x-YurrMamaBitchez

(:
AnnaBelle413's avatar

Report | 02/18/2008 1:20 pm

AnnaBelle413

looks like things are going good!!!
Mariah0111's avatar

Report | 02/17/2008 8:45 am

Mariah0111

cool
Tabibitochibi's avatar

Report | 02/15/2008 9:35 pm

Tabibitochibi

Hayhay Han-chan~!
... just thought about dropping you a visit so ... yah ...
O.O Nice gear you got, GJ man!
Ja ne *huggles*
Anbu_Neji's avatar
le peekah's avatar

Report | 02/04/2008 3:08 pm

le peekah

its all very exciting!
actually.. sigh.. i like the name pepper, dana sculley (from the Xfiles) in rl named her daughter pepper
oh.. and look up projectplaylist.com to make an account and playlist.. it should be pretty basic once your there
le peekah's avatar

Report | 02/03/2008 9:46 pm

le peekah

i'm so excited! i figured out the playlist!! *hums screechily*
sweetXoxOtart's avatar

Report | 02/03/2008 6:50 pm

sweetXoxOtart

RAWR!!! hello i was just in the nieghbor hood and i thought hmmm i should stop by....... so here i am and here i go! *smiles* bye!!!

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!