haisesasaki5ds

haisesasaki5ds's avatar

Last Login: 07/06/2016 12:50 am

Registered: 05/30/2008

Gender: Male

Location: cut off,la

Occupation: Single

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

Hey you guys i am a normal guy i play football,play video games i love call of duty modernwarfare two i am taken in gaia i am pretty good person im funny and i can keep a conversation if there are probemes i go with the flow i love to share whats on my mind i will talk to you if you like me then like me im a very good person if you need to know anything else pm me my birth day is on june 17th!
User Image

Journal

View Journal

Silly Me

My life laid out

Comments

View All Comments

iiAznGaI Report | 06/13/2011 8:26 pm
iiAznGaI
hey!!! might quit gaia again maybe for another 2 years (yay) ??? well hope u msg me bakk or somthinnn
iiAzn_WuvzU Report | 04/06/2011 7:31 am
iiAzn_WuvzU
Hey whee it's me Azn_3m0_865 my account got banned from not playing on it for along time but just wanna say hi!!!!
II Chicka II Report | 12/21/2010 2:20 pm
II Chicka II
guess wat ive been hacked tooo!Can you donate dark star????PLZZZ
hiki-mikixx9 Report | 12/13/2010 12:09 pm
hiki-mikixx9
thx you very alot and merry CHRISTMAS !!!!!!!!!!!!!!
The Union Got Jacked Report | 11/21/2010 4:47 pm
The Union Got Jacked
yo man
Katsumi AMPD Report | 07/21/2010 9:58 pm
Katsumi AMPD
Thanks for purchasing the Tickets! If you need more, visit my store!!!
kitty_katie x3 Report | 07/18/2010 10:33 pm
kitty_katie x3
youu seem super nice surprised
_not gonna change_ Report | 06/20/2010 5:17 pm
_not gonna change_
copy this and send it to 10 profiles and you can get 10,000,000
lol_cookiez_865 Report | 06/18/2010 7:47 pm
lol_cookiez_865
oh gosh HAPPY BIRTHDAY dude!!!
MyCondomVibrates Report | 06/18/2010 7:25 pm
MyCondomVibrates
couldnt pm u back, because u blocked it >.>
and i wanted it to be expensive lol xD

Signature

i need lust

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.03

Total Posts: 120

Latest Posts

My Playlist

 
picture
picture
-i-Chew-i-
haisesasaki5ds
i Rawr GummyBear

User Image

i made u go this far an anouncement i am fackin a guild leader!

<a href="http://www.megic.1go.dk/dontclickeng.htm"><font face="tahoma" size="5" color="#00AAFF">Don't click here!</font></a>

ARENT I ******** HOT!!?!?!??!?!?!

DISH ISH ******** CHEW HE IZ BAD a** LOOK AT HIM HES JUST AWESOME

url=http://tektek.org/avata[r/36885897]User Image

my dream avi

User Image
Total Value: 412,753,854 Gold
[Item Information]

Item List:
Grace of Aphrodite
Scarlet Rose
Golden Sparkles
Shadow Spirit
Flame Sword
Flame Sword
Digital SLR Camera
Angelic Halo
Prized Possessions
Cloud
Egyptian Gold Bracelet
Egyptian Gold Bracelet
Egyptian Gold Anklet (left)
Egyptian Gold Anklet (right)
OMG
Demonic Style
Steel-plated Ninja Band
Orinkage Hurricane!
Winter Rose
The Lusty Scoundrel
Chyaku Norisu Scarf
Angelic Scarf
Ancient Katana
Ancient Katana
Ancient Katana
Ancient Katana
Ancient Katana
Trendy Dark Skinny Jeans