Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 161 through 180 of 2727 comments

xXI F R A G I L E_heartXx's avatar

Report | 08/02/2009 12:44 pm

xXI F R A G I L E_heartXx

ur getting married? User Image

@-@
Servant of Judgement's avatar

Report | 08/02/2009 12:21 pm

Servant of Judgement

yes I would definitely like coming to your wedding Milly
Nasanieru Tsurayuki's avatar

Report | 08/02/2009 12:14 pm

Nasanieru Tsurayuki

awesome!!! count me in mills...just tell me when and i'll buy a tux xp
MarcyMalice's avatar

Report | 08/02/2009 12:10 pm

MarcyMalice

what do i dress up in? xD



i'll come x3
janleeblack's avatar

Report | 08/02/2009 10:43 am

janleeblack

Thank you for inviting me, and Congratulations User Image
foxywhitewolf's avatar

Report | 08/02/2009 6:51 am

foxywhitewolf

i'd love to come
JayBlu's avatar

Report | 08/02/2009 1:01 am

JayBlu

lol yeah! I know I was messing with you XD haha second, wow, this is......... uhm.... official? and scary. rofl. I kid. I kid. gosh mills you do love him! ^^
Kayakou_H_Crescent's avatar

Report | 08/02/2009 12:34 am

Kayakou_H_Crescent

I'll be there sis, congrats
Dirty_Used_Condom's avatar

Report | 08/02/2009 12:32 am

Dirty_Used_Condom

god you think im that mean?? xD
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/02/2009 12:00 am

yukino of twilight-

he even gave me a gold promise ring too ^///^
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/01/2009 11:53 pm

yukino of twilight-

Yep i'm really happy i can't describe how happy i am with him he even gave me a rose
VisceralSlut's avatar

Report | 08/01/2009 11:42 pm

VisceralSlut

sure i would love to
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/01/2009 10:51 pm

yukino of twilight-

lelouch...he never talked to me much at all and blue we stopped talking
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/01/2009 10:48 pm

yukino of twilight-

I'm with nate's captain Kensei kyoraku he's so sweet to me he even got me a blue rose and got me a gold promise ring
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/01/2009 10:42 pm

yukino of twilight-

Awwww that's soo cute ^///^ well some certain gentleman of mine giving my hints of proposing to me too <3 but idk when he'll want to say it yet but I love him very much
iewugfyesubfhyjef's avatar

Report | 08/01/2009 10:38 pm

iewugfyesubfhyjef

bwahahahahaha

i win >User Image
iewugfyesubfhyjef's avatar

Report | 08/01/2009 10:35 pm

iewugfyesubfhyjef

NEVA!!!!! User Image *keeps running and throws gas can ninja escape*
yukino of twilight-'s avatar

Report | 08/01/2009 10:34 pm

yukino of twilight-

Omg O-O i'm so happy for you sis ^.^ *glomps happily* i can't wait to see the lucky man and i'll have to help you get ready heh
iewugfyesubfhyjef's avatar

Report | 08/01/2009 10:25 pm

iewugfyesubfhyjef

*kisses milly on neck* hey there sexy *runs away*
Teh D Bear's avatar

Report | 07/31/2009 4:48 pm

Teh D Bear

hey, sry about ur dad. Do u have a myyearbook account?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!