Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 201 through 220 of 232 comments

Yoshikawa_M-G-R's avatar

Report | 04/11/2009 6:46 am

Yoshikawa_M-G-R

Sorry for the late comment...well,my secret is kinda funny...
so u better not laugh if u figured it out...
Yoshikawa_M-G-R's avatar

Report | 04/11/2009 5:49 am

Yoshikawa_M-G-R

haha...but i can't tell anyone...hope you'll figure it out(without my help...of course)
Yoshikawa_M-G-R's avatar

Report | 04/11/2009 5:32 am

Yoshikawa_M-G-R

i'm alright with that besudes your not the only one who's keeping a secret(but i am not...you know)...
Yoshikawa_M-G-R's avatar

Report | 04/11/2009 5:23 am

Yoshikawa_M-G-R

not much...how about u?
Peaceful Spirits's avatar

Report | 04/10/2009 8:36 pm

Peaceful Spirits

Alright?..
Peaceful Spirits's avatar

Report | 04/10/2009 8:31 pm

Peaceful Spirits

Im kinda tired sorry.
Peaceful Spirits's avatar

Report | 04/10/2009 5:35 pm

Peaceful Spirits

Hey (:
randy012's avatar

Report | 04/09/2009 2:26 pm

randy012

Wat up cutie lol
Peaceful Spirits's avatar

Report | 04/07/2009 4:57 pm

Peaceful Spirits

Haii Im Ashley biggrin
XxTheNumbOnexX's avatar

Report | 04/07/2009 3:36 am

XxTheNumbOnexX

Hih!!! Whatz up???
freshprincess00's avatar

Report | 04/06/2009 3:24 pm

freshprincess00

where did yaw go
BayBella's avatar

Report | 04/06/2009 1:25 pm

BayBella

hey
BayBella's avatar

Report | 03/28/2009 7:42 am

BayBella

hey surprised )
shootze_quan's avatar

Report | 03/26/2009 3:40 am

shootze_quan

hey fuggie remember meh
aztec_chic's avatar

Report | 03/24/2009 7:13 pm

aztec_chic

Xx-PlAyA_LyFe-xX


HI!















U back!















I dunno wat this message is just got it in a PM















You have to read this dont ignore it before something happens















Do it















Do it















Scary it really works Scary it really works















open this its scary ♥ open this its scary ♥















read this!! read this!!















read this read this















plz read!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!















Ok i know u hate this crap when people send you stuff like this but trust me i mean trust me this is is freakin scary its sooo crazy and it works but u have too belive in it.. soo good luck lates































DO NOT SEND THIS BACK TO THE PERSON THAT SENT YOU IT!!! [not a good idea]















































































































DO THIS ITS SOO FREAKY *DID NOT START*















































































































































































=0 A















































































































































































































































thursday october 6, 2005































































































here just do it















































most people aren't sure of what they really want in life. I received this letter from a friend on the computer, did what it told me to, and within a week, everything I had wished came true!! Here's an exact copy,































this































really































works!!!!































































































































































































*************************************************************































































































































1. To yourself, say the name of the only guy or girl you wanna be with 3 times!










































































































































































PigLet422403's avatar

Report | 03/22/2009 5:09 am

PigLet422403

wats wrong with u
loveprincess985's avatar

Report | 03/21/2009 5:34 pm

loveprincess985

hey dude what are you doing?
sexy hottie right hurr_28's avatar

Report | 03/18/2009 10:00 am

sexy hottie right hurr_28

This post was removed because it appeared to be spam / chain mail.
shootze_quan's avatar

Report | 03/13/2009 6:02 pm

shootze_quan

hey fugg
margo232's avatar

Report | 03/13/2009 1:47 pm

margo232

hi dude from towns newer got a chance to say bye hope i didn't upset u whit my self lol
more ppl are like that more dangerous one
well hope understund
(DAMN I SOUND LIKE KILLER)
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!