Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 21 through 40 of 232 comments

freshprincess00's avatar

Report | 08/19/2009 12:30 pm

freshprincess00

nm jus chillllllllin @ dah crib hbu?
freshprincess00's avatar

Report | 08/18/2009 2:41 pm

freshprincess00

hey
GhetooBooty's avatar

Report | 08/18/2009 9:24 am

GhetooBooty

Oh Dats gODO smile ..
BayBella's avatar

Report | 08/15/2009 7:04 pm

BayBella

kool... i cant wait till h.s iv been told its the best years of ur life
GhetooBooty's avatar

Report | 08/14/2009 3:28 pm

GhetooBooty

yOu welCOme smile .. sO hOw's the RelatiOn gOing?
GhetooBooty's avatar

Report | 08/14/2009 2:05 pm

GhetooBooty

Oh Dats kOOl .. Omg yOuR avi lOOks Cute smile ..
GhetooBooty's avatar

Report | 08/14/2009 2:00 pm

GhetooBooty

Oh .. heRe bOReD .. what yOu DOing?
GhetooBooty's avatar

Report | 08/14/2009 1:36 pm

GhetooBooty

Heyy LiL wayne .. hOw aRe yOu?
BayBella's avatar

Report | 08/13/2009 7:15 pm

BayBella

8th i cant wait tell high school though smile wat about u? wat grade r u goin into?
BayBella's avatar

Report | 08/13/2009 8:16 am

BayBella

nothin just chillen, im the only one awake in the house and its 10:00! im going to orientation tomorrow!! i get to see all my friends, im SOOO excited smile
BayBella's avatar

Report | 08/12/2009 6:35 pm

BayBella

hey! smile
GhetooBooty's avatar

Report | 08/12/2009 1:12 pm

GhetooBooty

Yup .. sOme peOple haD huRt mi feelings fOR nO ReasOn Like iDOnt knOw why sad ..
GhetooBooty's avatar

Report | 08/12/2009 12:09 pm

GhetooBooty

Oh .. ummm iDOnt feel bOReD .. i feel huRt sad ..
GhetooBooty's avatar

Report | 08/11/2009 7:45 pm

GhetooBooty

why LiL wyane what happenD sad ?
GhetooBooty's avatar

Report | 08/11/2009 7:40 pm

GhetooBooty

Heyy LiL wayne .. hOw aRe yOu?
BayBella's avatar

Report | 08/07/2009 10:31 am

BayBella

oh.. iv been hanging with my friend all week so today where goin to Hawaiian falls (water park) and tomorrow were goin to the mall and then later on she's leaving sooo yeah..
BayBella's avatar

Report | 08/06/2009 10:56 am

BayBella

soo wats up
Galactas's avatar

Report | 08/06/2009 8:51 am

Galactas

nuthin much just joined rich camp and tryin to get order of atlantis item
Galactas's avatar

Report | 08/06/2009 8:45 am

Galactas

hey, long time no see mrgreen
BayBella's avatar

Report | 08/03/2009 3:12 pm

BayBella

woops i didnt mean that last comment.. that was supposed to go to my other friend.. srry haha...
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!