Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 2229 comments

STICKY PEPPERS's avatar

Report | 05/27/2012 2:07 pm

STICKY PEPPERS

haha, thanks^^. you're pretty gorgeous urslf emotion_kirakira
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 12/29/2010 9:09 pm

ohmybeautifulwishes

Thanks ang
Sex-L O V E_B U G -'s avatar

Report | 06/07/2010 6:30 pm

Sex-L O V E_B U G -

: O dont say that
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 05/31/2010 5:34 am

ohmybeautifulwishes

Angie what are u doin for memorial day?????????? o.O oh and happy memorial day lol AND yest. i went ova the were wolves house to swim in her pool lmao and she was sooooo weird i cant even describe how strange she was lmfao O.O
Sex-L O V E_B U G -'s avatar

Report | 04/24/2010 8:11 am

Sex-L O V E_B U G -

lmao its not gay , well kinda ha jayk
oh yeah school its take most of everyone time
i say burn down every school >>
bluntflickiin's avatar

Report | 04/08/2010 11:25 pm

bluntflickiin

i love you tooooo!!!
sad aww shity.

im gonna like come on gaia more now haha i think so haha

aaahhhmorgan's avatar

Report | 04/07/2010 2:08 pm

aaahhhmorgan

hii(:
Sex-L O V E_B U G -'s avatar

Report | 04/07/2010 5:14 am

Sex-L O V E_B U G -

Sup?
Sex-L O V E_B U G -'s avatar

Report | 03/25/2010 1:05 pm

Sex-L O V E_B U G -

hey angie :]
bluntflickiin's avatar

Report | 03/21/2010 9:51 pm

bluntflickiin

aww thats shity. sad

biggrin havent been on in agesssssss lol do u have fb or something?
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 03/08/2010 2:56 pm

ohmybeautifulwishes

wat is ur hair bow called?
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 03/03/2010 7:00 pm

ohmybeautifulwishes

angela josephine!!!!!!!! can u text me bak?!? gosh!!!!! wat kinda cuzin r u!!!!! jk heheheheheheheh >: D
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 03/03/2010 6:59 pm

ohmybeautifulwishes

angela josephine!!!!!!!! can u text me bak?!? gosh!!!!! wat kinda cuzin r u!!!!! jk heheheheheheheh > biggrin
ohmybeautifulwishes's avatar

Report | 02/26/2010 9:22 am

ohmybeautifulwishes

pweaz try ang
bluntflickiin's avatar

Report | 02/20/2010 2:11 am

bluntflickiin

haha ur crazy lol take a pic i want to see.

i umm keep my make up simple but glitter biggrin lol

bluntflickiin's avatar

Report | 02/09/2010 11:37 pm

bluntflickiin

aww that sucks sad (
i never come on gaia anymore hahaha loserrrrrrrrrrrr i am x)
Lethal Belgian's avatar

Report | 01/24/2010 6:00 am

Lethal Belgian

x _ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
»
I'm going to [ s m i l e ] like there's nothing wrong , Talk like Everything's [ p e r f e c t ] ...

diana says:

♥♥:LOLOL
thnQ c;
so hows you?
long time no see ;o
-cuddles-


give me this ? User Image

... Act like it's Just a [ d r e a m ] , And pretend that He's Not [ h u r t i n g ] Me. «
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
_ x
Lethal Belgian's avatar

Report | 01/24/2010 5:52 am

Lethal Belgian

x _ ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
»
I'm going to [ s m i l e ] like there's nothing wrong , Talk like Everything's [ p e r f e c t ] ...

diana says:

♥♥: omg hi thar o3o
long time no see ;o
hows you?
==> don't lok at the avi i kno i look crappy (selling)


give me this ? User Image

... Act like it's Just a [ d r e a m ] , And pretend that He's Not [ h u r t i n g ] Me. «
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
_ x
bluntflickiin's avatar

Report | 01/21/2010 7:35 pm

bluntflickiin

lol true smile
heyyyyyyyy what dose ur hair look like? u never have a pic of urself
Marly-Graceful Assassin's avatar

Report | 01/21/2010 12:35 pm

Marly-Graceful Assassin

Heyyy angie!!!!! do me a favor?

add my new account iTylerDaniel

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!