Flowerdreamer

Flowerdreamer's avatar

Birthday: 03/07

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About

Kay so I am pretty much just a relaxed person.... until someone ticks me off then I might go a little crazy.

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Comments

View All Comments

IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 08/17/2009 8:03 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
hi there how are you wanna meet somewhere to talk
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 08/17/2009 4:47 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
y
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 08/17/2009 4:34 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
ppls tell me ill keep in secret promise
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 08/17/2009 4:30 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
i know it weird and idk but tell me how old are you
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 08/16/2009 1:44 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
sup long time not talk
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 07/28/2009 8:29 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
yeah lol but i gtg in few minute will you be back on tomorrow
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 07/28/2009 2:26 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
wanna meet in town
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 07/28/2009 1:33 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
im good to what you doing
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 07/28/2009 12:47 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
hi there how are you
IM_CRAZY_OF_APPLES Report | 07/26/2009 8:02 pm
IM_CRAZY_OF_APPLES
yay first comment woot woot lol and poor you that guys love you

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 20

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!