Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 66 comments

Alura19's avatar

Report | 05/01/2018 12:42 am

Alura19

Sorry to bother you, but I just favorited one of your avis and it's beautiful.
Equipped is a pale blue/pink skirt, may I inquire as to which item that is?
Thank you so much!

~Alura
smol neko's avatar

Report | 04/24/2018 11:04 pm

smol neko

hahaha eto si neo pakaregister na pakaregister eh yung Car agad yung pinuntahan hahahaha
smol neko's avatar

Report | 04/24/2018 10:59 pm

smol neko

ansabeh nya hahaha
smol neko's avatar

Report | 04/24/2018 7:40 pm

smol neko

Huy gusto magjoin ni neo sa gaia woohoo!!!
smol neko's avatar

Report | 04/19/2018 8:18 pm

smol neko

oo ikaw hahahaha
smol neko's avatar

Report | 04/19/2018 8:12 pm

smol neko

lumalablayp ulet lol
smol neko's avatar

Report | 04/19/2018 7:50 pm

smol neko

yiii may nag ay lab yu nga sayo dito e yiiiiii
smol neko's avatar

Report | 04/19/2018 7:45 pm

smol neko

siguro? HAHAHAHAHHA
smol neko's avatar

Report | 04/19/2018 5:25 pm

smol neko

guess whoooooo
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/18/2018 1:33 am

Apathetic Fiend

haha nag aaral na ba yan?
smol neko's avatar

Report | 04/17/2018 7:15 pm

smol neko

HOY FRIEND NAGBACKREAD AKO NG COMMENTS KO TAPOS TAWANG TAWA AKO SA MGA NAGING JOWA KO DITO HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/13/2018 8:11 pm

Apathetic Fiend

anyare balik gaia ka ata
Baka bran's avatar

Report | 04/13/2018 10:06 am

Baka bran

I love you redface
Sinelle's avatar

Report | 04/10/2018 10:30 pm

Sinelle

User Image
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/10/2018 8:39 am

Apathetic Fiend

rofl hahaha inamag na rofl
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/10/2018 12:34 am

Apathetic Fiend

redundant ung gray ko hahaha

asows tagal ko ng hiatus mga 1month tas wala asoooows charot rofl
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/10/2018 12:24 am

Apathetic Fiend

anu ba bago sa gaia wala naman?
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/10/2018 12:01 am

Apathetic Fiend

anu kaya magandang hair dito ? XD
rnadotsuki's avatar

Report | 04/09/2018 12:55 pm

rnadotsuki

it's from the My Little List item, but the tattoos & skirt are modded off

btw, sorry i still haven't replied to your PM, i'm just still fuming over that FB thing and i feel kinda unable to hold a proper convo atm
Apathetic Fiend's avatar

Report | 04/08/2018 6:08 pm

Apathetic Fiend

cute lang walang tangena rofl
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!